//

drag and drop sorteren foto's IPAD

drag and drop sorteren foto's IPAD discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb tijdens mijn reis via de camera connection kit foto's van verschillende fototoestelen geïmporteerd op mijn ipad. De foto's staan automatisch gerangschikt dus eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-09-12, 13:43
palestijn palestijn is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard drag and drop sorteren foto's IPAD

Ik heb tijdens mijn reis via de camera connection kit foto's van verschillende fototoestelen geïmporteerd op mijn ipad. De foto's staan automatisch gerangschikt dus eerst fototoestel A dan fototoestel B. De foto's zouden uiteindelijk door elkaar moeten staan, met andere woorden ze moeten anders gesorteerd worden.

Ik kan ze niet op datum sorteren aangezien de klok van de fototoestellen niet juist stonden. De enige oplossing is dus een manuele (drag and drop) sortering. Maar ik heb hier nog geen app voor gevonden. Ik heb reeds photomanager pro en photo-sort uitgeprobeerd, maar dit is niet gelukt. Kunnen jullie mij een app aanraden? Mijn ipad is (nog) niet gejailbreakt.

thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
camera connection kit, foto, sorteren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's sorteren tomdelbarge Muziek, foto & video 37 25-11-13 19:39
Foto's sorteren Apple TV 2 ruudd Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 06-09-11 14:58
Foto's en video's sorteren. Spirewit Muziek, foto & video 1 16-06-11 02:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:26.