//

Muziek streamen vanaf dropbox per 1 nummer?

Muziek streamen vanaf dropbox per 1 nummer? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een manier om muziek te streamen vanuit 'de cloud' (dropbox bv) naar mijn iPhone zodat ik mijn mp3's van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-02-13, 14:43
Keesio Keesio is offline
• iOS 5.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 6
Standaard Muziek streamen vanaf dropbox per 1 nummer?

Hallo,

Ik ben op zoek naar een manier om muziek te streamen vanuit 'de cloud' (dropbox bv) naar mijn iPhone zodat ik mijn mp3's van mijn iPhone kan verwijderen ivm ruimtegebrek.

Dropbox kan het wel, maar speelt 1 liedje af en stopt dan, je kan dus geen album achter elkaar afspelen tenzij je tussendoor elk liedje apart 'aanklikt'.

Nu zijn er diverse apps die dat wel kunnen maar die gaan dus elk liedje toch weer downloaden 'cachen' ipv streamen, dan heeft het voor mij nog geen nut aangezien ze dan toch weer in het geheugen van je iPhone staan,
Ik wil gewoon streamen net als bv YouTube.

Weet er iemand een oplossing voor? Desnoods een andere clouddienst die wel met bv afspeellijsten overweg kan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-02-13, 17:23
tremmal tremmal is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 38
Standaard

iTunes Match. Werkt perfect.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streamen van muziek vanaf externe schijf naar versterker mbv Ipad/ Iphone tonytoka iPad algemeen 22 06-01-13 19:14
Muziek: Muziek streamen vanaf (externe) schijf in het lokale netwerk hamlet Muziek, foto & video 2 01-09-09 15:48
Muziek: Muziek streamen vanaf je locale netwerk. edgecrush3r Muziek, foto & video 19 12-03-09 01:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.