//

Itunes match geactiveerd, kan ik nu alle muziek op mijn iphone verwijderen?

Itunes match geactiveerd, kan ik nu alle muziek op mijn iphone verwijderen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb itunes match geactiveerd. Kan ik nu alle muziek op mijn iphone verwijderen? Zo kan ik geheugen vrijmaken van mijn iphone. Ik wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-02-13, 22:26
Carootje0410 Carootje0410 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 5
Standaard Itunes match geactiveerd, kan ik nu alle muziek op mijn iphone verwijderen?

Hallo,

Ik heb itunes match geactiveerd. Kan ik nu alle muziek op mijn iphone verwijderen? Zo kan ik geheugen vrijmaken van mijn iphone.
Ik wil namelijk geen enkele nummer verliezen.

Ik veronderstel dat al mijn muziek aanwezig blijft op mijn itunes match ook al zijn ze verwijderd uit mijn iphone - geheugen?!

Mvg,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-13, 11:19
Richu75 Richu75 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 177
Standaard

Ja en nee. Het is wat gecompliceerder als dat.

Stap 1 is het activeren van iTunes Match op je PC of mac. Dat heb je gedaan?
Stap 2 is het controleren of alle muziek is gematcht danwel geüpload is. (Dit kun je zien in iTunes. Voeg hiervoor de kolom 'iCloud status' toe.)

Pas daarna kan je de muziek van je iPhone verwijderen. Alles staat dan in iCloud.
Maar zodra je muziek wil luisteren zal het ook weer uit de iCloud naar je iPhone moeten streaming of download), pas dus goed op je databundel!
  #3  
Oud 13-03-13, 11:11
willum59 willum59 is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Question i-match en iPod

Op mijn Mac heb ik > 150 gB muziek staan en inmiddels I-match aangeschaft. Wat als ik de Mac bestanden verwijder en mijn iPod Classic wil synchroniseren? Sync'ed deze dan van de cloud of helemaal niet meer?
  #4  
Oud 19-03-13, 12:24
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

iTunes Match ondersteunt sync niet. Als automatisch syncen aanstaat, zullen de liedjes waarschijnlijk verwijderd worden van je iPod.
  #5  
Oud 19-03-13, 12:54
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Apple — iTunes match
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes match geactiveerd, kan ik nu alle muziek op mijn iphone verwijderen? Carootje0410 iCloud 0 23-02-13 14:26
iTunes geeft aan dat mijn iPhone niet kan worden geactiveerd b.thomassen iPhone algemeen 4 16-01-13 15:35
Windows: Itunes Match kan op iPhone niet alle muziek afspelen rtf74 iTunes 0 16-11-12 10:52
muziek verwijderen van iphone sinds itunes match robertruit iTunes 2 19-02-12 13:17
Muziek: Niet alle muziek van itunes gaat naar mijn iphone, help? GasGasR6 Muziek, foto & video 9 22-05-10 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.