//

MPEG-4 + ondertiteling op iTunes/iPod zetten

MPEG-4 + ondertiteling op iTunes/iPod zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb pas wat films zitten downloaden en ik zou ze nu graag op mijn iPod touch 5G willen zetten voor de vakantie. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-07-13, 15:11
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard MPEG-4 + ondertiteling op iTunes/iPod zetten

Hallo,

Ik heb pas wat films zitten downloaden en ik zou ze nu graag op mijn iPod touch 5G willen zetten voor de vakantie. Nu is het zo dat het filmbestand (MPEG-4) en de ondertiteling (.srt) in één map zitten, zodat ik op de laptop en TV de ondertiteling gewoon aan en uit kan zetten.

Het lukt me wel om het filmbestand op iTunes en mijn iPod te krijgen, maar de ondertiteling niet . Ik hoef de ondertiteling niet aan/uit te kunnen zetten, maar het moet er wel bij.
Ik hoor het graag als daar een programma voor te downloaden is, of als er een ander slim trucje is.

Groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-13, 15:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
Ik hoor het graag als daar een programma voor te downloaden is, of als er een ander slim trucje is.
Daar lopen een aantal topics over, hier is er eentje:

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ke-itunes.html

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt met het zoekbegrip "ondertiteling" kom je nog een stuk of tien topics tegen over dit onderwerp.
  #3  
Oud 03-07-13, 15:43
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Daar lopen een aantal topics over, hier is er eentje:

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...ke-itunes.html

Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt met het zoekbegrip "ondertiteling" kom je nog een stuk of tien topics tegen over dit onderwerp.
Ik dacht dat alle topics bij het juiste onderdeel zouden staan... Maarja, dan kijk ik nog wel even rond.
  #4  
Oud 03-07-13, 15:48
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
Ik dacht dat alle topics bij het juiste onderdeel zouden staan...
Helaas is dat niet het geval. Veel forumleden dumpen alles in de fora "iPhone algemeen" of "iPad algemeen". Vandaar dat de zoekfunctie een goed hulpmiddel is om iets te vinden.
  #5  
Oud 03-07-13, 16:06
Thijs07 Thijs07 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 65
Standaard

Ik heb nog een beetje gegoogeld en gelezen op iCulture...
Ik ben erachter gekomen dat ik de ondertiteling zou moeten 'inbranden', dit kan met het programma: handbrake. Dus dat heb ik gedownload, ondertiteling bij gezet, maar toen ik het programma zijn gang liet gaan duurde het 8 uur...

Is er misschien nog een andere, snellere manier om ondertitels in te branden op MPEG-4 films en dan via iTunes op je iPod te krijgen?
  #6  
Oud 03-07-13, 16:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs07 Bekijk bericht
Dus dat heb ik gedownload, ondertiteling bij gezet, maar toen ik het programma zijn gang liet gaan duurde het 8 uur...
Handbrake is gratis maar het is niet een van de snelste programma's. Er zijn natuurlijk veel betere programma's maar die kosten (veel) geld. Met Windows programma's voor dit doel kan ik je helaas niet helpen.

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: ipod op je computer zetten in itunes ivo76 iTunes 3 02-07-13 15:29
films ondertiteling handbrake/itunes jackyboy1969 iPad algemeen 12 02-01-13 14:25
gedownloade film via pc op ipad zetten met ondertiteling Tasja87 iPad algemeen 0 26-12-12 22:29
Windows: Moeite om apps via iTunes op iPod te zetten kimvw iTunes 1 14-10-11 16:22
Windows: Films van iTunes op iPod zetten kimvw iTunes 0 28-08-11 02:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.