//

Muziek reorganiseren op iPod touch; mogelijk?

Muziek reorganiseren op iPod touch; mogelijk? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPod touch 4G welke ik vooral gebruik voor het luisteren naar muziek. De iPod draait op iOS 6.0.1 en is gejailbreaked. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-13, 11:54
NS1601 NS1601 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Question Muziek reorganiseren op iPod touch; mogelijk?

Hallo,

Ik heb een iPod touch 4G welke ik vooral gebruik voor het luisteren naar muziek. De iPod draait op iOS 6.0.1 en is gejailbreaked. Muziek download ik vooral via ProTube en tweaks zoals 'Music box'. Via Bridge komen deze bestanden allemaal in mijn muziekbibliotheek. Afin, alles werkt en ik ben blij dat ik geen iTunes meer nodig heb; dat deed het nauwelijks in combinatie met mijn oude windows-PC.

Nu heb ik wel muziek op de iPod staan die nog op mijn PC stond. Deze muziek heb ik via de PC met iTunes of CopyTrans erop gezet. Het probleem van deze muziek was dat deze muziek ook meestal via de PC gedownload was. Nu deze op de iPod staan zie je nog steeds dezelfde titel als van het toenmalige muziekbestand. De artiest en het album staan bijvoorbeeld in de titel van het nummer. Nu weet ik dat je met Bridge de artiest en album apart kan invoeren, iets wat overigens perfect werkt. Is dit ook mogelijk met bestaande muziek? Bestaat er een app/tweak oid waarmee je je muziek kan reorganiseren? Dus het veranderen van titel/artiest enzovoort enzovoort. Het liefst gebruik ik de PC niet hiervoor, dus is er een oplossing voor dit probleem waarbij je alleen maar de iPod gebruikt?

Ik hoor het graag!

Mvg,

Maarten
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
app, ipod, muziek, reorganiseren, tweak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Is jailbreaken (4.3) mogelijk voor de iPod Touch Vino123 Jailbreak 4 12-03-11 10:21
iPod Touch 2G mogelijk gebrickt, wat nu? othie iPhone algemeen 9 10-02-10 15:24
Ipod Touch 1G fw 2.2.1 jailbreak mogelijk? voetbalsterke__ Archief 25 11-12-09 12:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.