//

Converteren of app AVplayer aankopen

Converteren of app AVplayer aankopen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi apple kenners, Ik ben sinds dinsdag trotse eigenaar van mijn eerste apple product. Ik heb de Ipad retina 64 gb aangekocht. ik ga binnenkort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-08-13, 11:38
kdbr kdbr is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard Converteren of app AVplayer aankopen

Hoi apple kenners,

Ik ben sinds dinsdag trotse eigenaar van mijn eerste apple product. Ik heb de Ipad retina 64 gb aangekocht. ik ga binnenkort op reis naar de states en ga vele uren op het vliegtuig doorbrengen. Mijn grootste doel voor deze aankoop was om series te bekijken en spelletjes.
Velen zeggen me dat ik de series via handbrake moet converteren en dan zo via itunes op mijn ipad zet. Maar had vandaag net gelezen dat je via AVplayer gewoon uw films op ipad kunt zetten en via dat programma toch uw films kan afspelen ook al is het formaat anders. Nu zou ik graag weten wat ik best doe en wat jullie mening hierover is.
Ik zou graag 2 seizoenen van 2 series op ipad zetten, dus als ik alles moet converteren heb ik nog veel werk voor de boeg, dus dat programma zou een handige alternatief zijn.

Alvast merci voor de hulp

PS: moesten jullie leuke apps hebben, laat ook maar weten (heb net carcasonne aangekocht)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-08-13, 11:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat AVPlayer de betere keuze is omdat de app iTunes file sharing ondersteunt. Converteren met Handbrake gaat ook zeer goed maar dat progje is verschrikkelijk traag.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat AVPlayer moeilijk kan doen met ondertitels. Dat is voor mij persoonlijk geen probleem omdat ik die niet nodig heb.

Succes gewenst.
  #3  
Oud 20-08-13, 13:27
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Is VLC niets? Volgens mij kan ik daar gewoon bv Avi meer afspelen
__________________
War, war never changes
  #4  
Oud 20-08-13, 15:56
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Opletten met AVplayer, ze ondersteunen een zeer veelvoorkomende audiocodec, AC3 geloof ik, niet meer.

Best gewoon vlc for ios downloaden. ik geloof dat deze nog in de store staat en gratis is.
  #5  
Oud 30-08-13, 16:00
kdbr kdbr is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard

hoi iedereen ik heb de AVplayer gekocht en ben er toch wel tevreden, is ook zoveel makkelijker dan constant uw films te synchroniseren met uw ipad.
ben nog een beetje zoekend over iTunes
Alvast merci voor alle raad en tips
Reageren

Labels
avplayer, films



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AVPlayer HD Airplay naar Apple TV werkt niet jopth iPad Apps 3 02-09-12 21:38
AVPlayer HD verbinding? boxtel21 iPad Apps 3 22-07-12 17:08
Avplayer Audiospoor instellen? lih iPad Apps 0 18-03-12 13:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:58.