//

foto's van uw camera naar iphone op reis

foto's van uw camera naar iphone op reis discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) eigenlijk weerhoudt mij nog één ding om de iphone te kopen (naast de weeral rijkere mogelijkheden met de nieuwe 3g versie). Hoe krijg ik foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-06-08, 20:21
jan10 jan10 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard foto's van uw camera naar iphone op reis

eigenlijk weerhoudt mij nog één ding om de iphone te kopen (naast de weeral rijkere mogelijkheden met de nieuwe 3g versie). Hoe krijg ik foto's van op mijn camera tijdens de reis op de iphone. Ik lees hoe ik via MIJN pc naar de iphone kan syncroniseren (dus eerst camera naar pc en dan naar iphone). Doch op reis heb ik zeker al niet MIJN pc beschikbaar, misschien wel een pc in het hotel: is dit al mogelijk ? (die pc herkent mijn iphone niet).
Ik zou eigenlijk mijn usb uit mijn camera moeten kunnen rechtstreeks kunnen koppelen met de iphone, dat gaat zeker al niet (denk ik).

Fotografen hebben blijk nog steeds een aparte speciale fotostorageapparaat nodig, dit bestaat doch kost zeker een 250 a 350 eur (ngl capaciteit) en lijkt me het enige dat nog niet geintegreerd zijn in de iphones (of vergelijkbare toestellen).

Is er iemand die ev; creatief idee heeft ?
jan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-08, 11:31
Uncle Uncle is offline
• iOS 2.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

er is een camera connector voor de ipod verkrijgbaar waarmee je de fotos direct van je camera op je ipod kunt storen... of dat met de iphone ook werkt weet ik eigenlijk niet...

daarnaast... kunnen andere telefoons dna wel wat jij wilt?? Uiteindelijk is het een telefoon en geen mass storage device
  #3  
Oud 17-06-08, 20:26
jan10 jan10 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard

ja inderdaad, doch als je kijkt naar de typische fotostorageboxen die recentelijk op de markt komen dan zie je dat ze naast foto's ook video en zelfs sommigen mp3 speler beginnen te hebben en ook toch - voor de betere - rond de 250 a 450 euro kosten. Dus die dingen groeien naar elkaar blijkbaar, vandaar mijn vraag.
Uw opmerking 'het is een uiteindelijk een telefoon' is natuurlijk ook al lang niet meer waar als je de evolutie van die spullen ziet, en zeker als je nu naar die iphone kijkt, het is eerder 'o ja, telefoneren kan hij ook nog'...

Heb je een idee waar ze deze connector hebben, of een naam dan ik 'surfen'...
dank
jan
  #4  
Oud 18-06-08, 10:09
Uncle Uncle is offline
• iOS 2.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

google even op:

ipod + camera + connector

dan is er genoeg te vinden. Ook jou logica snap ik, het probleem momenteel van de smartphones is naar mijn mening dat iedereen er zijn of haar eisen aan stelt en het dan een slecht product vindt omdat het daar niet aan voldoet. Er zijn zeker nog minimaal 600 andere zaken te noemen die de iphon niet kan maar maa rligt dta dan aan de iphone of aan het eisenpakket

jou opmerking in de openings post:

Citaat:
en lijkt me het enige dat nog niet geintegreerd zijn in de iphones
vind ik dan ook zeker niet op zijn plaats zu donders handig zijn als ik na de training mijn hartslag meter kan uitlezen op mijn iphone en en en en en
  #5  
Oud 18-06-08, 11:13
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uncle Bekijk bericht
... zu donders handig zijn als ik na de training mijn hartslag meter kan uitlezen op mijn iphone en en en en en ...
Kan je dat dan met een andere telefoon?
  #6  
Oud 18-06-08, 11:22
Uncle Uncle is offline
• iOS 2.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 18
Standaard

ja met sommige nokia's kan dat
  #7  
Oud 18-06-08, 11:40
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uncle Bekijk bericht
ja met sommige nokia's kan dat

Off-topic
Inderdaad: Net als de Nokia 5140, werkt de 5140i samen met de hartslagmeters van Polar Electro. Zo kunnen de gegevens onmiddellijk na een training overgedragen worden en grafisch afgebeeld worden op het display van de Nokia 5410i.

Dat is verdorie heel handig!


  #8  
Oud 18-06-08, 11:49
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Wat ik dan bizar vind is; Er is zoveel mogelijk met de iPhone maar dan plots denk de ene of andere consument: zeg is het niet mogelijk om ..... ? Want anders hoef ik hem niet hoor.
Blijkbaar willen nu plots " de mensen" alle mogelijkheden van ALLE gsm's in de iPhone en als hij daaraan niet kan voldoen dan is het maar een prulletje hoor.

Zoals reeds hierboven vermeld hij noemt naar wat hij is een i " Phone". Niet meer niet minder . ( Maar eigenlijk veel meer). Misschien moeten mensen die aan nog meer willen eens aan een ( toch betaalbaar) EEPC denken. Prijs is leuk. Enkel.....wind-hoos gestuurd he....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:18.