//

IOS7 Bewerkte fotos importeren

IOS7 Bewerkte fotos importeren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Sinds IOS7 kan je fotos bewerken op de iphone. Dit proces is weer omkeerbaar. Ik heb een aantal fotos op mijn iphone bewerkt (bijgesneden, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-13, 13:55
er1ck er1ck is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 32
Standaard IOS7 Bewerkte fotos importeren

Hoi!

Sinds IOS7 kan je fotos bewerken op de iphone. Dit proces is weer omkeerbaar. Ik heb een aantal fotos op mijn iphone bewerkt (bijgesneden, gecorrigeerde belichting, filter erover, etc..). Als ik ze nu via iPhoto importeer zie ik de originele fotos (dus onbewerkt). Hoe kan ik de fotos importeren met bewerking?

Groeten,

ERik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-02-14, 12:43
kakbouter kakbouter is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 29
Standaard

*schopje*

Ik heb precies hetzelfde probleem... maar dan op de iPad.
Bewerkte foto's komen in 'Foto's' te staan en de originele blijft ook zichtbaar.
Als ik de iPad aansluit op mijn PC dan worden de foto's geimporteerd door Windows en een aparte map.

Alleen..... hier staan de aangepaste foto's dus NIET bij!

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de Apple logica m.b.t. foto's, fotostream en Albums echt waardeloos. (Maar o o o wat ben ik dol op mijn ipad en iphone )
Reageren

Labels
bewerken, foto, importeren, ios7



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bewerkte foto's weigeren via connectionkit met sd kaart naar ipad2 te laden Suus66 iPad accessoires en onderdelen 3 27-06-11 17:36
Versturen bewerkte teksten vanaf ipad jasto iPad algemeen 0 16-08-10 21:03
Bewerkte movies naar Mac kopiëren Rivanov iPhone algemeen 0 07-08-10 09:26
fotos importeren naar windows 7 frans van enckevort iTunes 0 20-05-10 09:32
Foto: Foutmelding met fotos importeren !Wout Muziek, foto & video 2 14-07-08 08:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:15.