//

Aankopen afspeellijst blijft terug syncen

Aankopen afspeellijst blijft terug syncen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update na iOS7 stoei ik al tijden met mijn muziek management op mijn iPhone 5S. 1) Als ik alle muziek van mijn iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-01-14, 11:59
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Question Aankopen afspeellijst blijft terug syncen

Na de update na iOS7 stoei ik al tijden met mijn muziek management op mijn iPhone 5S.

1) Als ik alle muziek van mijn iPhone verwijder inclusief alle playlists synct iTunes netjes weer alle aangekochte muziek terug naar mijn iPhone.

Dit is zeer vervelend omdat ik een grote bibliotheek heb met aangekochte nummers en dit dus een serieuze aanslag is op mijn geheugen van de iPhone. Daarnaast betekend dit ook dat dit me beperkt in het installeren van apps want de telefoon zit immers bijna vol en ook geïmporteerde muziek van CD's gaat er bijna niet meer bij omdat het geheugen het niet toe staat.

Ik heb inmiddels al zeer rigoreuze maat regelen genomen.
1a) Heb de telefoon al helemaal gereset met nieuwe FW en als nieuwe iphone opgezet.
1b) Heb heel mijn bibliotheek weggegooid
1c) Heb heel mijn iCloud (iTunes Match) weggegooid
1d) Alle aankopen weer opnieuw gedownload

Nog steeds geen resultaat. Alle aankopen worden gewoon terug gepushed zonder enige reden.

2) Bij het syncen van muziek naar mijn iPhone gebruikmakend van smart playlists krijg ik steeds meldingen "(Naam song) kan niet worden gesynchroniseerd omdat het niet aanwezig en gedownload moet worden van iCloud" maar het nummer staat wel degelijk op mijn Mac ik kan het zelfs gewoon afspelen. Het betreft zelfs bijzonder vaak nummers die zijn aangeschaft in de iTunes store.

Apple geeft geen thuis. Heb nu al 6 keer gesproken met Apple support die met allerlei vage oplossingen kwamen zonder een oplossing te bieden.
Ik snap ook dat deze mensen niets aan de software kunnen doen maar als ik zo zoek zijn er bergen mensen die tegen muziek problemen oplopen zou fijn zijn als Apple die producten verkoopt met als een van de ultieme verkoop items Muziek dat ze in iOS 7 en iTunes 11 de Muziek items zover omzeep hebben geholpen en blijkbaar ook geen goede beta tests runnen..... Tevens ziet het er ook niet hoopgevend uit met de komst van iOS 7.1 ls ik zo her en der heb nagevraagd bij mensen die de beta hebben draaien.

Zijn er mensen die hier een oplossing voor hebben gevonden voor Punt 1 en 2 dan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-01-14, 17:00
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt, maar heb je alle vinkjes (en niet-vinkjes) in iTunes onder muziek zeker weten goed staan? Ik heb dit ook wel eens gehad en uiteindelijk bleek bij mij de oplossing simpelweg een paar vinkjes uitzetten. Ik kreeg toen niet meer de muziek terug (die ik niet op mijn iPhone wilde hebben) na een synchronisatie.
In de muziekapp bleven wel alle nummers staan, maar dan met een iCloud wolkje erachter die dus geen ruimte in beslag nemen op m'n iPhone.
Reageren

Labels
itunes, muziek, sync



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes zet verwijderde aankopen terug op iPhone frenky1989 iTunes 12 21-01-12 17:08
Aankopen terug bekijken WPT iPad algemeen 4 03-04-11 22:10
Aankoop terug aankopen? apotheosis Archief 2 18-03-10 15:44
afspeellijst blijft zich herhalen RKalfsbeek iPhone algemeen 1 07-02-10 20:39
Muziek: terug naar afspeellijst in landscape mode? macron Muziek, foto & video 7 16-12-08 00:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.