//

Grootte foto's wijzigen

Grootte foto's wijzigen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zojuist heb ik mijn foto's van mijn iPhone op mijn laptop gezet. Het valt mij nu op dat de ene foto de afmeting 3264 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-14, 20:17
Pra Pra is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 19
Standaard Grootte foto's wijzigen

Hallo,

Zojuist heb ik mijn foto's van mijn iPhone op mijn laptop gezet. Het valt mij nu op dat de ene foto de afmeting 3264 x 2448 heeft en andere weer 600 x 800 en 1280 x 960. Mijn vraag is nu hoe het kan dat deze foto's steeds een andere afmeting hebben, en hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik een foto maak, deze de afmeting 600 x 800 krijgt (scheelt ook weer veel in grootte).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-14, 16:02
Stokkie01 Stokkie01 is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 4
Standaard

Zou kunnen zijn dat de kleinere foto's gemaakt zijn met je front camera, en niet met de camera aan de achterkant. Of het zijn foto's die je hebt gekregen via bijvoorbeeld Whatsapp. Deze worden standaard verkleint.
Volgens mij kun je de foto kwaliteit niet standaard verkleinen. Achteraf op de computer kun je dit natuurlijk altijd doen, maar niet direct bij het maken ervan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
grootte camera foto's maximaliseren Panseketel iPad Apps 0 08-07-13 16:17
Fotostream verandert grootte van foto's Brandius iCloud 0 08-03-12 10:24
Lockscreen EPHD foto wijzigen matn1989 Jailbreak apps en thema's 2 22-02-11 14:35
bestandsnaam foto wijzigen? T-800 Muziek, foto & video 1 21-02-10 19:39
Foto: Foto's op originele grootte op iPhone MarcelloGeerts Muziek, foto & video 3 30-12-09 16:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:55.