//

Mijn autoradio herkent mijn iPhone5S niet als USB-apparaat

Mijn autoradio herkent mijn iPhone5S niet als USB-apparaat discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone-holics, Sinds enkele weken heb ik een iPhone 5s, mijn eerste iPhone ooit....en blij dat ik ermee ben!!!! Op deze telefoon heb ik natuurlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-03-14, 10:27
JurgenvH JurgenvH is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 2
Question Mijn autoradio herkent mijn iPhone5S niet als USB-apparaat

Beste iPhone-holics,

Sinds enkele weken heb ik een iPhone 5s, mijn eerste iPhone ooit....en blij dat ik ermee ben!!!!

Op deze telefoon heb ik natuurlijk mijn favo muziek gezet welke ik ook in de auto wil horen. Via de nieuwe kabel met USB-aansluiting koppel ik de iPhone aan mijn autoradio. Ik kies dan voor USB-device.....en normaal gesproken heb ik dan muziek (via USB-stick). Maar nu zegt mijn radio:
"N/A USB Device"

Helaas dus geen muziek via iPhone naar autoradio.

Hamvraag is dus....hoe kan ik wel muziek lusiteren via iPhone en mijn autoradio? Is dat een instelling op mijn telefoon? Of....????

Ik hoor graag van jullie.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-14, 10:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JurgenvH Bekijk bericht
Hamvraag is dus....hoe kan ik wel muziek lusiteren via iPhone en mijn autoradio?
Een iPhone is geen USB-stick. Dus de deuntjes op een iPhone staan niet in folders in de root zoals op een USB-stick. Sommige autoradio´s/entertainment systemen ondersteunen specifiek de bestandsstructuur van iOS, andere dan weer niet.

Probeer het eens met Bluetooth, dat werkt meestal wel.
  #3  
Oud 02-09-14, 17:00
shane88 shane88 is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Standaard

Je kunt ook een kastje aansluiten achterop je radio. Ik heb zelf een usb autoradio interface gehaald voor mn audi. Heeft ook een iphone aansluiting.
  #4  
Oud 02-09-14, 19:28
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

beetje autoradio kun je via bluetooth je muziek streamen vanaf je iphone en ook je muziek bedienen via de radio ...

en de meeste Sony autoradio s werken niet echt lekker met een Iphone

jvc wel
  #5  
Oud 02-09-14, 20:55
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Hm. Ik heb anders een Sony made for iPod/iPhone® autoradio.

Maar die doet dan weer geen USB stickjes uitlezen/afspelen
Reageren

Labels
itunes, muziek, radio, usb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: ik krijg mijn iphone5s niet gejailbreakt paullus potter Jailbreak 7 28-02-14 12:05
Iphone is gedeactiveerd en usb apparaat wordt niet herkent in windows 7 NickWouters iPhone algemeen 1 09-04-13 17:02
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 03-04-13 00:33
Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat" Mucahitt iPhone algemeen 1 13-11-12 18:09
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. Antonia iTunes 0 20-11-11 12:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.