//

Jaaroverzicht in Foto's app vat niet altijd geografische locaties samen

Jaaroverzicht in Foto's app vat niet altijd geografische locaties samen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Dit vreemde probleem ervaar ik al enige tijd. Ik heb voor soortgelijk probleem op dit forum gezocht maar ik kan er niks over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-11-14, 11:02
StefanV StefanV is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 8
Standaard Jaaroverzicht in Foto's app vat niet altijd geografische locaties samen

Hoi allemaal,

Dit vreemde probleem ervaar ik al enige tijd. Ik heb voor soortgelijk probleem op dit forum gezocht maar ik kan er niks over vinden.

In het jaaroverzicht in de standaard iOS Foto's app, wanneer je dus helemaal uitzoomt, staat niet bij ieder jaar een overzicht van de geografische locaties waar de foto's genomen zijn. In de jaren 2003 - 2011 gaat het goed, de jaren daarna niet meer. In de bijlage een screenshot.

Ik kan van de jaartallen 2012 en recenter dus ook niet alle foto's totaal op de map krijgen. Echter, als ik inzoom in bijv. 2012 dan zie ik dat bijna alle foto's wel een geotag hebben. Ongeveer 98% van de foto's heeft een valide geotag, en dit is in de jaren waarin het wel werkt ongeveer hetzelfde. Dit probleem is identiek op iPad, iPhone en bestond ook al voordat ik mijn fotobibliotheek heb gemigreerd naar de nieuwe iCloud fotobibliotheek.

Ik vond het al jammer dat Apple heeft besloten om de map overview van alle foto's weg te halen, maar nu kan ik het dus van de laatste jaren ook niet eens zien.

Heeft iemand enig idee?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0061.jpg‎ (64,6 KB, 8x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.