//

iMovie importeert geen video's meer van mijn Sony Handycam

iMovie importeert geen video's meer van mijn Sony Handycam discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen? Ik ben al weken bezig met het zoeken naar een oplossing. Al jaren gebruik ik iMovie om mijn video's te importeren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-01-15, 00:11
Jasps00 Jasps00 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard iMovie importeert geen video's meer van mijn Sony Handycam

Wie kan mij helpen? Ik ben al weken bezig met het zoeken naar een oplossing. Al jaren gebruik ik iMovie om mijn video's te importeren en te bewerken. Ik heb een Sony Handycam model HDR-TG3. Sinds de nieuwe versie van iMovie versie 10.0.6 importeert iMovie de video's niet meer van mijn Sony Handycam. Dit tot mijn grote frustratie!

Via een youtube filmpje heb ik gezien hoe ik met de nieuwe versie van iMovie video's moet importeren. Ik doe dit op exact dezelfde manier en toch lukt het niet. Ik zie namelijk wel alle video's die op mijn Handycam staan. Dan selecteer ik ze en druk op "importeer alles". Vervolgens zie ik mijn video's in het normale "werkmenu" van iMovie, maar ze worden niet geďmporteerd. Op het youtube filmpje is te zien dat er rechts bovenaan het scherm van iMovie een rondje zichtbaar is. Aan het rondje is te zien dat de video's daadwerkelijk worden geďmporteerd. Ik zie dit rondje niet verschijnen. Wat ik ook probeer! Ik kan de video wel bewerken, maar zodra ik mijn camera loskoppel ben ik de video's kwijt. Ze worden dus niet echt geďmporteerd in iMovie.

Ik begrijp er niets van omdat voorheen al mijn video's wel geďmporteerd werden in iMovie. Ik heb niets veranderd aan de instellingen van mijn Handycam. Ik gebruik de nieuwste versie op mijn iMac 10.10.1. Hopelijk kan iemand mij helpen, want nu heb ik niets aan iMovie en ook alle video's van mijn Handycam kan ik niet verwerken...

Laatst gewijzigd door Jasps00; 18-01-15 om 16:41.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-15, 10:27
PieterEhv PieterEhv is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Ik heb een Sony Handycam model DCRA-C230.
Dat is een typenummer van een Sony Docking Station.
Wat is het typenummer van de camera zelf? Misschien Sony HDR-TG1 ?

Sony eSupport - HDR-TG1 - Support
  #3  
Oud 18-01-15, 16:27
Jasps00 Jasps00 is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard Typenummer

Beste Pieterr,

Ik heb inderdaad per ongeluk op de Docking Station gekeken. Het typenummer van de camera is: HDR-TG3.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Ik kan geen foto's meer overzetten van mijn PC naar mijn iPhone MartienV Muziek, foto & video 1 11-08-14 00:36
Imovie herkent geen enkel video-bestand Voorts iPad Apps 0 20-05-14 22:51
IMovie kan geen films gebruiken uit video's bako iPhone Apps 2 18-06-12 21:06
Geen muziek en video's meer naar mijn IPhone Laurens12 Muziek, foto & video 3 12-03-12 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:46.