//

iPhone 4 ios 7.1.2. synchroniseren met windows 8 laptop

iPhone 4 ios 7.1.2. synchroniseren met windows 8 laptop discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 (ios 7.1.2) en ik wil mijn foto's automatisch uploaden naar iCloud. Ik heb een laptopje met windows 8.1. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-02-15, 10:46
jD74 jD74 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 2
Standaard iPhone 4 ios 7.1.2. synchroniseren met windows 8 laptop

Ik heb een iPhone 4 (ios 7.1.2) en ik wil mijn foto's automatisch uploaden naar iCloud. Ik heb een laptopje met windows 8.1.

Als ik iCloud opstart, krijg ik de melding dat ik icloud for windows moet installeren. Dat krijg ik echter (blijkbaar) niet voor elkaar.

Mijn iPhone staat ingesteld op delen en streamen.

Is het einde oefening omdat ik geen ios 8 heb en dus een verloren zaak? Of zijn er dingen die ik over het hoofd zie? Ik word er echt gek van dat ik niet van mijn foto's afkom op mijn telefoon en dus geen foto's kan maken. Ik heb geprobeerd met een usb de foto;s direct op mijn laptop te zetten, maar ook dat lukt me niet. Hooguit naar mijn account op google +, maar dat moet per stuk en duurt een minuut per foto. Dat lijkt me niet helemaal nodig..

Mijn abo loopt binnenkort af en dan ga ik voor de iPhone 6. Als ik het goed begrijp zal eea dan soepeler werken. Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik mijn huidige foto;s meeneem naar het nieuwe toestel?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-02-15, 10:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jD74 Bekijk bericht
Als ik iCloud opstart, krijg ik de melding dat ik icloud for windows moet installeren. Dat krijg ik echter (blijkbaar) niet voor elkaar.
Waarom krijg je dat niet voor mekaar?

iCloud voor Windows

Citaat:
Is het einde oefening omdat ik geen ios 8 heb en dus een verloren zaak?
Nee, Fotostream werkt nog steeds op iOS 7 en ouder. Hier werkt het zelfs nog op een "oude" iPad 1 met IOS 5. Alleen iCloud Drive werkt vanaf iOS 8. iCloud Drive hoef je niet te gebruiken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 februari 2015 om 11:12 ----------

Nog wat plaatjes (gemaakt op een Windows 8.1 virtuele machine) voor de duidelijkheid:

iCloud voor Windows:



Locatie van de Fotostream:

  #3  
Oud 16-02-15, 14:31
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Er lijkt dan wel iets meer aan de hand te zijn op je laptop. Wat tomosha aangeeft zou prima moeten werken, en dat zou ook mijn eerste idee zijn.
Als je je telefoon aan de usb poort van je pc hangt zou je ook zonder problemen de foto's moeten kunnen kopieren. Je ziet dan een extra disk op je pc en kan daar vandaag direct kopieren. Ik weet niet meer exact of iOS 7 ook al om toestemming vroeg, maar dat kan je zo op de telefoon geven als daarom bij aansluiten om gevraagd wordt.

Mocht je er helemaal niet meer uitkomen, kan je uiteraard google+ automatisch laten uploaden of hetzelfde met Dropbox doen. Maar dat zou niet nodig moeten zijn.
  #4  
Oud 16-02-15, 15:28
jD74 jD74 is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 2
Standaard

Dank voor de reacties en het meedenken!

Dat is dus de grote vraag. Ik heb werkelijk geen idee. Ik doe alles (voor zover ik kan beoordelen) volgens het boekje.

USB-kabel lukte eerder ook niet, maar dat is al even geleden, misschien nog een poging wagen.

De optie om direct uit je iPhone te delen met de cloud, doet het ook niet. In mijn telefoon staan de foto's en filmpjes als gedeeld, maar op mijn laptop kom ik ze nergens tegen.

Word er echt een beetje lijp van!

Het een heeft verband met het ander. Rinkelen er belletjes bij iemand?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone met nieuwe laptop synchroniseren robbertvdh iPhone algemeen 3 27-10-14 19:16
Foto's synchroniseren met laptop pgch iPad algemeen 0 30-05-13 13:48
Ipad 3 maakt geen verbinding met laptop (windows XP) stevenalt iPad algemeen 0 05-11-12 15:55
Bestanden raadplegen op laptop (windows) via Iphone / Ipad met behulp van Wi-Fi maikelmtm Desktop-applicaties 6 27-10-12 21:56
iPhone synchroniseren met nieuwe laptop wessie17070 iTunes 3 04-01-11 18:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.