//

Iphone in Honda Civic

Iphone in Honda Civic discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen Ik heb een honda civic zonder navigatiesysteem en met een USB-aansluiting. Sinds enkele weken heb ik een Iphone en ik sluit deze via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-03-15, 18:27
jeroenvdh jeroenvdh is offline
• iOS 8.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2015
Berichten: 1
Standaard Iphone in Honda Civic

Beste mensen

Ik heb een honda civic zonder navigatiesysteem en met een USB-aansluiting.
Sinds enkele weken heb ik een Iphone en ik sluit deze via de USB-aansluiting aan. Normaal begint mijn muziek dan automatisch te spelen.

Enkele dagen terug heeft een vriend van mij met de knop 'TUNE' zitten spelen op het dashboard en daardoor speelt mijn muziek niet meer automatisch af wanneer ik mijn Iphone aansluit via de USB-aansluiting. Daarbovenop kan ik ook niet meer gebruik maken van de optie SEEK-SKIP als ik naar het volgende liedje wil gaan. Ik moet namelijk wachten tot het liedje gedaan is of ik moet alles op mijn Iphone zelf gaan bedienen.

Heeft er iemand een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten

jeroenvdh
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:45.