//

[Apple Music] betekenis sterretje

[Apple Music] betekenis sterretje discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik via Apple Music radio luister vanaf mijn iPhone kan ik telkens vai het sterretje aangeven 'speel meer van dit soort muziek af' of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-15, 23:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard [Apple Music] betekenis sterretje

Als ik via Apple Music radio luister vanaf mijn iPhone kan ik telkens vai het sterretje aangeven 'speel meer van dit soort muziek af' of juist 'speel minder van dit soort muziek af'.

Nu luister ik de laatste jaren steeds minder muziek vanaf mijn iPhone / buitenshuis en mag graag thuis achter de iMac naar Apple music luisteren vanaf iTunes. Maar ook daar zou ik graag hatelijke liedjes willen aanmerken als 'speel minder van dit soort muziek af'. Echter. Hoe doe je dit? Naast de mediaknoppen bovenin het scherm in iTunes is wel een ster te vinden, maar die zegt alleen: 'zet in mijn muziek' of 'zet in iTunes verlanglijst'.

Overigens; het hartje ken ik al; dat zou als het goed is 'speel meer van deze muziek af' moeten betekenen. Maar ik bedoel dus de andere kant op: 'minder van deze muziek'...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-07-15, 00:41
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Dit werkt helaas alleen als je een radiostation maakt op basis van een artiest, album of track. Als je dat doet verschijnt er een knop met 'Speel dit nummer nooit af'. Ik weet niet of het ook betekent dat hij soortgelijke nummers niet afspeelt, maar het is tenminste iets.

Vraag me wel af waarom dit niet werkt met de radiostations die Apple heeft gemaakt.
__________________
Daniel
Reageren

Labels
apple music



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sterretje achter telefoonnummer fritskos iPhone algemeen 2 28-05-10 10:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:13.