//

Audio iPod Touch 4G vs. iPhone 5S

Audio iPod Touch 4G vs. iPhone 5S discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Ik ga binnenkort op vakantie en heb dan ook een lange autorit voor de boeg. Nu maak ik gebruik van Spotify maar om dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-15, 00:09
Jesperrr Jesperrr is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 12
Standaard Audio iPod Touch 4G vs. iPhone 5S

Hoi. Ik ga binnenkort op vakantie en heb dan ook een lange autorit voor de boeg. Nu maak ik gebruik van Spotify maar om dan een hele autorit (en dan vooral in het buitenland!) alles te gaan streamen gaat duur worden. Daarom maak ik gebruik van de optie offline-beschikbaar.
Echter is mijn iPhone 5S maar 16GB. Dit zit al erg vol en veel muziek zal er dan ook niet bij passen. Nu heb ik nog een iPod Touch 4G van 32GB die ik niet meer gebruik, dus hier kan ik al mijn muziek opzetten.
Ik luister wel vaak muziek via Spotify op mijn iPhone. Nu dus de vraag of ik enig verschil in kwaliteit van merken wanneer ik via mijn iPod Touch luister in plaats van mijn iPhone. Ik heb dit nergens kunnen vinden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-15, 14:24
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Als je de muziek wil luisteren via de ingebouwde speaker van de apparaten raad ik je de iPhone 5s aan. Als je het apparaat aansluit op het geluidssysteem van je auto merk je geen verschil.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 01-08-15, 14:31
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jesperrr Bekijk bericht
Hoi. Ik ga binnenkort op vakantie en heb dan ook een lange autorit voor de boeg. Nu maak ik gebruik van Spotify maar om dan een hele autorit (en dan vooral in het buitenland!) alles te gaan streamen gaat duur worden. Daarom maak ik gebruik van de optie offline-beschikbaar.
Echter is mijn iPhone 5S maar 16GB. Dit zit al erg vol en veel muziek zal er dan ook niet bij passen. Nu heb ik nog een iPod Touch 4G van 32GB die ik niet meer gebruik, dus hier kan ik al mijn muziek opzetten.
Ik luister wel vaak muziek via Spotify op mijn iPhone. Nu dus de vraag of ik enig verschil in kwaliteit van merken wanneer ik via mijn iPod Touch luister in plaats van mijn iPhone. Ik heb dit nergens kunnen vinden.
Als je beide apparaten hebt kun je dat in de praktijk toch even uit proberen?
  #4  
Oud 01-08-15, 16:49
Jesperrr Jesperrr is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe Bekijk bericht
Als je beide apparaten hebt kun je dat in de praktijk toch even uit proberen?
Dat klopt, maar zelf ga ik er al vanuit dat de kwaliteit op mijn 4G minder zal zijn dan op mijn 5S, dus ik ben bang dat dat mijn waarneming op de een of andere manier zou beïnvloeden. Daarom vroeg ik me af of dit niet ook zo te zien is aan de specs oid
  #5  
Oud 01-08-15, 16:54
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Wat heeft 4G te maken met de kwaliteit van de speaker?
  #6  
Oud 01-08-15, 20:32
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jesperrr Bekijk bericht
Dat klopt, maar zelf ga ik er al vanuit dat de kwaliteit op mijn 4G minder zal zijn dan op mijn 5S, dus ik ben bang dat dat mijn waarneming op de een of andere manier zou beïnvloeden. Daarom vroeg ik me af of dit niet ook zo te zien is aan de specs oid

Zou je dit eens uit willen leggen want ik lees dit dus als...de iPod Touch is sowieso de mindere dus als ik dit probeer dan weet ik nu al dat de kwaliteit minder is.
Als ik jou was zou ik het gewoon eens uitproberen (lijkt me niet echt een dagtaak) en dan gewoon even luisteren of de kwaliteit er mee door kan.
  #7  
Oud 05-08-15, 17:46
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

mp3 is mp3 is mp3 is..... Daarna komt je afspeelinstallatie, in jouw geval de stereo-installatie in je auto, dus ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Roth Audio Charlie 2.0 Speakersysteem met Draadloos Dock voor iPhone en iPod leslierietveld iPhone accessoires en onderdelen 0 13-01-11 08:50
Video: Audio-Video loopt niet gelijk op Ipod touch 4g Franknnn Muziek, foto & video 0 20-10-10 12:11
Geen audio op iPod in iPhone Rosa Archief 2 31-07-08 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.