//

Wazige foto's Macbook

Wazige foto's Macbook discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Vanmorgen is hij eindelijk aangekomen, mijn Macbook Air 13 inch! Ik heb altijd met Windows gewerkt dus momenteel is het nog een enorme ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-15, 18:01
LaurenceL LaurenceL is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 2
Standaard Wazige foto's Macbook

Hallo iedereen!

Vanmorgen is hij eindelijk aangekomen, mijn Macbook Air 13 inch!
Ik heb altijd met Windows gewerkt dus momenteel is het nog een enorme zoektocht om alles terug te vinden.

Nu heb ik mijn foto's van mijn Canon EOS 55D geuploaded en zag alles er perfect uit tot ik begon in te zoomen... Dit is een reflexcamera dus aan de fotokwaliteit kan het zeker niet liggen. Echter, wanneer ik mijn foto's van mijn vorige laptop eerst overzet op een USB-stick en daarna op mijn Macbook zet op Finder doet het probleem zich niet voor. Ik ben niet zo een grote kenner van computers dus ik hoop dat er iemand mij kan helpen om dit toch wel erg vervelende probleem op te lossen.

Het probleem doet zich dus enkel voor als ik naar mijn "Foto's" ga en dan zoom via mijn trackpad. Doe ik hetzelfde via Finder (bij dezelfde foto's maar dan overgezet vanaf een USB) kan ik wel ver inzoomen met behoud van goede kwaliteit.

In de bijlage postte ik een printscreen vanuit "mijn foto's" en een printscreen vanuit "Finder" zodat jullie beiden kunnen vergelijken.

Alvast bedankt!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2015-08-04 om 16.17.11.jpg‎ (52,8 KB, 10x gelezen)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2015-08-04 om 16.18.23.jpg‎ (47,7 KB, 11x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-08-15, 21:01
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Het lijkt wel een thumbnail. Hoe zijn je instellingen van Foto ? Wellicht heb je hier iets aan:
How to save space on your Mac with 'optimized storage' and iCloud Photo Library | iMore
En heb jij de zaak ook zo ingesteld ?

Laatst gewijzigd door Beech43; 05-08-15 om 00:18.
  #3  
Oud 04-08-15, 23:03
LaurenceL LaurenceL is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 2
Standaard

Heb eens de vinkjes veranderd die in het artikel besproken worden maar alles blijft helaas wazig Voor de rest hebben mijn foto's gewoon de standaardinstellingen. Ik heb er niks aan veranderd, of toch zeker niet bewust.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 augustus 2015 om 22:07 ----------

Het rare is ook dat ik die foto's vanaf mijn camera niet standaard kan bewerken vanuit "mijn foto's" terwijl dit voor de foto's vanaf mijn iPhone wel mogelijk is
  #4  
Oud 05-08-15, 16:42
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je vinkjes verandert is het waarschijnlijk dat die pas werken vanaf een nieuwe upload. Heb je iCloudopslag ingeschakeld voor Foto ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's terug zetten in macbook Tasja87 Muziek, foto & video 24 11-03-13 18:12
wazige foto's op mijn iphone 4 marcdevos Muziek, foto & video 4 07-06-11 14:38
Foto's en muziek naar MacBook xEVAx iTunes 0 09-03-11 15:44
wazige foto's na update eurodiver Muziek, foto & video 1 11-08-10 11:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:19.