//

Apple music synchronisatieprobleem op iPhone en iPad

Apple music synchronisatieprobleem op iPhone en iPad discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Nu Apple Music in beta beschikbaar is via Sonos, heb ik een proefabonnement op Apple Music genomen. Ik snap niet echt alles. Zo is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-12-15, 23:13
Alviarin Alviarin is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 2
Standaard Apple music synchronisatieprobleem op iPhone en iPad

Hallo,

Nu Apple Music in beta beschikbaar is via Sonos, heb ik een proefabonnement op Apple Music genomen.
Ik snap niet echt alles. Zo is mijn bibliotheek na veel crashen van itunes gelezen door Apple Music en zijn de liedjes gematched en opgeladen in icloud.

Ik dacht dat het de bedoeling was dat je op je iphone of ipad dan je hele bibliotheek in the cloud kon benaderen incl. afspeellijsten. Maar dat blijkt niet zo te zijn: ik kan in apple music wel muziek opzoeken en online afspelen die ik niet offline op mijn apparaat heb, maar ik vind mijn slimme afspeellijsten uit mijn bibliotheek niet terug.

Ga ik naar Instellingen - Muziek en zet ik icloud muziekbibliotheek aan (groen), dan worden massa's liedjes gedownload, terwijl dit niet de bedoeling is. Mijn bibliotheek is een veelvoud aan GB dan de vrije ruimte op mijn iphone en ipad. Het heeft mij uren gekost om die er weer af te hebben.

Wat ik wil is het behouden van de offline gesynchorniseerde afspeellijsten die ik via itunes via de klassieke manier op mijn iphone heb gezet én het benaderen van de andere afspeellijsten in the cloud zodat ik die online kan afspelen, of desgewenst die enkele afspeellijsten kan afspelen.

Wat doe ik verkeerd, moet ik in instellingen - muziek - icloud muziekbibliotheek aanzetten? Moet ik dan de bibliotheken samenvoegen of vervangen?

Nog een vraagje: muziek die ik dan afspeel op de iphone, ook al is het online, wordt toch ook gesynchroniseerd met itunes zodat het bijhoudt welk liedje wanneer is gespeeld?
Werkt dit ook wanneer ik een album uit Apple music afspeel. Bv. ik heb het album 21 van Adele in mp3 in mijn bibliotheek. Speel ik de Apple Music versie vandaag van dit album, houdt Itunes dan ook bij dat ik dit album eigenlijk vandaag heb afgespeeld?

Veel vragen, i know, maar ik wordt er een beetje dol van met dit opslag / synch probleem van Apple Music.

Alvast bedankt voor de antwoorden en fijne feestdagen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple music, iphone, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Apple Music gelijktijdig op iPhone en iPad Vic55 Muziek, foto & video 6 23-09-15 15:46
iPad Air 2 +keyboard +Apple Music callous iPad algemeen 8 27-07-15 18:30
Synchronisatieprobleem met Foto's Itunes, iPad en iPhone SayMr2Me Muziek, foto & video 4 27-07-12 17:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:24.