//

Spotify Muziek Genre info

Spotify Muziek Genre info discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat dit geen Spotify forum is, maar als jullie het niet erg vinden toch even dit vraagje. Spotify (zoals de app's of de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-03-16, 12:48
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Spotify Muziek Genre info

Ik weet dat dit geen Spotify forum is, maar als jullie het niet erg vinden toch even dit vraagje.
Spotify (zoals de app's of de webinterface) geeft geen aanduiding van het muziek genre en jaartal van een song. Nu zoek ik een middel om deze informatie toch te vinden, voornamelijk van de song uit men playlists. Ik wil namelijk een vrij omvangrijke playlist die ik beziet, gaan reorganiseren volgens muziek genre en decennia. Of dit nu een app of een webinterface is maakt me niet zo veel uit, als ik de info (genre en jaartal) al zou kunnen vinden voor alle liedjes wil / kan ik ze gerust manueel herverdelen in andere playlists.

dank bij voorbaat.
Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-03-16, 10:06
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Had eerlijk gezegd wel verwacht dat hier geen reactie op zou komen. Weet er soms iemand liefst een Nederlands forum waar ik deze vraag ook eens zou kunnen stellen
  #3  
Oud 07-03-16, 11:17
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Had eerlijk gezegd wel verwacht dat hier geen reactie op zou komen. Weet er soms iemand liefst een Nederlands forum waar ik deze vraag ook eens zou kunnen stellen
Google is je beste vriend:
Spotify Community
  #4  
Oud 10-03-16, 20:00
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Dank u voor de tip, was deze ook al tegen gekomen.
Blijkbaar nogal wat mensen die naar een genre sorteer mogelijkheid of iets dergelijks op het zoek zijn. Maar zo te zien veel verder dan dat Spotify het op zich wel een goed idee vind en het opneemt in hun suggestielijst voor volgende versie's gaat het voor het moment niet echt. Dus ja ofwel afwachten of overstappen naar iets anders.

Mvg, Vic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Wijzig genre van in iTunes gekochte muziek Machineman iTunes 0 05-05-14 10:03
Muziek van spotify op stereo via apple tv Bartxxl iPhone algemeen 1 20-10-13 20:10
Ipad 2 ios 5 Muziek: bij afspeellijst / genre geen afbeeldingen WoodyGo iPad algemeen 1 13-11-11 14:04
Windows: iTunes verwijderen en herinstalleren: info over muziek kwijt? jayjay00 iTunes 9 01-04-10 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.