//

Foto's organiseren in een Iphone

Foto's organiseren in een Iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Na de Iphone 3GS ben ik overgegaan op Androids, nu heb ik weer een Iphone een 6S. Van Androids ben ik het gewend ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-06-16, 20:36
Sam38 Sam38 is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 1
Standaard Foto's organiseren in een Iphone

Hallo iedereen!

Na de Iphone 3GS ben ik overgegaan op Androids, nu heb ik weer een Iphone een 6S.
Van Androids ben ik het gewend om de foto's en albums te organiseren zoals ik zelf wil.
Dat mis ik aan de Iphone, als voorbeeld: Foto's die ik krijg via Whatsapp komen in de Filmrol, foto's die ik met de camera neem, foto's die download ze komen allemaal in de Filmrol.

Het liefst verwijder ik de Filmrol, maar dat is niet mogelijk.
Is er een mogelijkheid dat foto's zichzelf automatisch plaatsen in albums die horen bij die app?

Of is er een alternatieve foto gallery/library die ik kan gebruiken?

I ga ervan uit dat jullie meer ervaring hebben met Iphones en dat jullie mij wellicht kunnen helpen.

Itunes vind ik ook een drama
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-06-16, 18:30
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt je foto's toch importeren op je pc' sls je iCloud er op set gaat dat automatisch. Vrrvolgens je "delen" instellen en daar allerlei albums in aanbrengen. Automatisch gaat er niets.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #3  
Oud 24-06-16, 11:17
Gerard59 Gerard59 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 1
Standaard

links boven in foto,s / Albums staat een +. Album toevoegen. Dan uit de filmrol foto's selecteren en toevoegen aan de betreffende album!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat is de beste en gemakkelijkste manier om foto's te organiseren sponzert iPad algemeen 0 28-07-10 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.