//

geen foto's meer trekken

geen foto's meer trekken discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nogal een vervelend probleempje,Wanneer ik met mijn mss wel "verouderde" iphone foto's wil trekken gaat dat tot voor kort niet meer..Alles loopt goed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-08, 19:09
joeridewolf joeridewolf is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard geen foto's meer trekken

Ik heb nogal een vervelend probleempje,Wanneer ik met mijn mss wel "verouderde" iphone foto's wil trekken gaat dat tot voor kort niet meer..Alles loopt goed tot wnr ik op de "trekker" duw, de lens sluit hem (zoals normaal) maar dan blijf ik die gesloten lens zien...precies of hij die foto's aan het laden is ofzo... hy blokkeerd dan, dan duw ik op de home knop, en dan werkt de iphone weer normaal.Maar er komen geen foto's meer bij.. iemand een idee'tje??Sry ik weet dat het raar verwoord is allemaal, stel gerust vragen!!CIAO
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-08, 19:41
joeridewolf joeridewolf is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard opgelost

blijkbaar los je bij de iphone al veeeel op door gewoon eens uit te zetten en terug op te starten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen foto's meer opslaan karaat Muziek, foto & video 0 06-05-10 10:36
Foto: Geen foto's meer zichtbaar mariadeluxe Muziek, foto & video 1 08-11-09 21:10
Geen iPhone foto's meer naar PC Guest-20160229131053 Muziek, foto & video 0 12-09-09 22:18
Ik kan geen foto's trekken ! pindaa Muziek, foto & video 3 09-04-09 23:14
Foto: Na Ziphone geen Camera en Foto's meer roco Muziek, foto & video 29 02-03-09 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.