//

MP3 songs van Iphone afhalen

MP3 songs van Iphone afhalen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag. Op mijn Iphone staat een heleboel muziek afkomstig uit mijn eigen collectie. Nu ben ik in het buitenland op bezoek bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-07, 19:38
Justus Justus is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 8
Standaard MP3 songs van Iphone afhalen

Ik heb een vraag. Op mijn Iphone staat een heleboel muziek afkomstig uit mijn eigen collectie. Nu ben ik in het buitenland op bezoek bij familie en die zouden graag mijn mp3 ook hebben.
Mijn vraag is of er een methode is om deze liedjes weer van de Iphone over te zetten naar een computer. Bijvoorbeeld via Ibrickr.

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Justus.

P.S. Ik heb hier de beschikking over windows. Overigs wel op een MacBook. Waarom dan XP dan kunnen ze me hier niet vertellen. Dus indien mogelijk moet het een windows oplossing zijn.

Laatst gewijzigd door Justus; 03-11-07 om 20:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-11-07, 23:09
ruben ruben is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 88
Standaard

Als je Sendsong installeerd via Installer kun je je liedjes mailen..
Niet erg snel als je veel liedjes wilt delen en je hebt ook wlan nodig...
  #3  
Oud 06-11-07, 17:58
Justus Justus is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ruben Bekijk bericht
Als je Sendsong installeerd via Installer kun je je liedjes mailen..
Niet erg snel als je veel liedjes wilt delen en je hebt ook wlan nodig...
Bedankt voor je reactie. Het gaat om bijna 800 liedjes dus mailen zie ik niet echt als een oplossing. Ik ben immers ook nog een beetje op vakantie hier.. Gezien de weinige reactie denk ik niet dat gaat lukken. Mijn zus moet dan maar wachten tot ze weer een keer in Nederland is en ik het vanaf mijn eigen computer kan regelen.
  #4  
Oud 17-12-07, 15:33
m_tiao m_tiao is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

ik zou copypod ervoor gebruiken en dan per 200 liedjes een back-up maken. Je moet dan itunes uitschakelen en alle liedjes back-uppen.

Dat werkt bij mij altijd prima...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
telefooncontacten van de iphone afhalen rmondie iPhone algemeen 18 02-09-10 22:51
Kan geen filmpjes van iPhone afhalen Filmkolik66 iPhone algemeen 0 05-07-10 13:38
Muziek: muziek van mijn iphone afhalen saapke Muziek, foto & video 2 26-12-09 12:56
Muziek: probleem met twee MP3 songs lodevs Muziek, foto & video 3 08-02-09 23:30
bestanden van Iphone afhalen Carpangler Archief 1 22-01-09 14:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.