//

Backlight tijdens afspelen van muziek

Backlight tijdens afspelen van muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek gegaan op het forum/google, maar kon eigenlijk geen oplossing vinden op mijn probleem... Ik wil namelijk dat mijn iPhone (3G, 2.0.1, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-08, 02:00
gavro gavro is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard Backlight tijdens afspelen van muziek

Ik ben op zoek gegaan op het forum/google, maar kon eigenlijk geen oplossing vinden op mijn probleem...

Ik wil namelijk dat mijn iPhone (3G, 2.0.1, jailbroken) gewoon vol geactiveerd blijft (dwz backlight aan) wanneer hij in de lader (lees: auto) zit en hij muziek aan het afspelen is... Bij videos doet ie dit zoiezo, maar bij muziek blijft het een probleem. Het werkt namelijk alleen als je de auto-lock functie uitzet.

Nu dacht ik het op te kunnen lossen met IntelliScreen, want daar heb je ook een 'autodim' functie in zitten: autolock uitzetten en de iPhone laten locken met deze functie. Dit werkt helaas niet daar deze functie alleen in werking treedt wanneer de telefoon al gelocked is.

Iemand nog enige suggesties/apps?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-08, 09:26
jeffreyk's schermafbeelding
jeffreyk jeffreyk is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 179
Standaard

je moet je iphone even reseten home button en lock knopje ingedrukt houden todat je iphone uitgaat (dit moet lukken)

p.s. als je een iphone heb verander je profiel even ,wat voor iphone je heb (is wel zo makelijk
__________________
iPhone 8GB UK 2G(2.0.1) Jailbraked en Unlocked
  #3  
Oud 27-08-08, 11:44
gavro gavro is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Als ik dit doe... ben ik dan niet mijn instellingen kwijt (wordt dit dan teruggezet na een sync met iTunes). En hoe zit het dan met de jailbreak? Issie dna nog actief en zijn al mijn (cydia)apps er dan nog?
  #4  
Oud 27-08-08, 12:08
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Nee dan ben je niets kwijt. Is alleen een softe reset, maar ik zie even niet in waarom je dit jouw probleem zou oplossen?
  #5  
Oud 27-08-08, 14:26
gavro gavro is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Zoals psychonikeo al aangaf: dit heeft geen effect.
Iemand nog suggesties? Ik vind het in de auto behoorlijk irritant dat de backlight uitgaat....

//offtopic
Wat is nou het wezenlijke verschil tussen soft reset en reboot? En een echte hard reset gebeurt toch wanneer je vervolgens nog langer de home button vasthoudt?
  #6  
Oud 05-09-08, 13:01
gavro gavro is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 6
Standaard

Niemand?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek van mijn PC afspelen via App ? ErikvT iPhone Apps 3 20-04-11 19:58
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? jerrelino Muziek, foto & video 3 27-08-10 03:02
Oplichten van scherm tijdens afspelen van muziek op FW3.0 lyndon Muziek, foto & video 1 24-06-09 16:19
TIP muziek afspelen tijdens gamen Serge123 Muziek, foto & video 6 30-10-08 13:27
Windows: Muziek afspelen van Iphone op PC / Apple viktorf iTunes 0 13-09-08 00:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:37.