//

Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren?

Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen iphone, maar wil er een gaan kopen. Ik heb het niet zo op constante straling van telefoons en draadloos internet,enz. Soms ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-08, 12:36
vedamen vedamen is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1
Standaard Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren?

Ik heb nog geen iphone, maar wil er een gaan kopen.

Ik heb het niet zo op constante straling van telefoons en draadloos internet,enz. Soms is OK, maar bij constante straling heb ik mijn twijfels.

Ik wil dus soms de iphone gewoon als Ipod gebruiken, en de telefoon, internet en gps functies uitschakelen. Kan dit op een simpele manier met de nieuwe iphone 3G?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-08, 12:51
bertbrutus bertbrutus is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

airplane mode?
  #3  
Oud 27-08-08, 13:20
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Tuurlijk kan dat je kan alle servicen uitschakelen... Ik weet niet hoe dat met GPS zet want ik heb geen 3G maar dat is waarschijnlijk ook uit te schakelen zoals bertbrutus al zei dat doet met door de airplane mode switch aan te zetten!

Greetz, Stiruam
  #4  
Oud 27-08-08, 15:00
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vedamen Bekijk bericht
Ik heb nog geen iphone, maar wil er een gaan kopen.
Ik heb het niet zo op constante straling van telefoons en draadloos internet,enz. Soms is OK, maar bij constante straling heb ik mijn twijfels.
Ik wil dus soms de iphone gewoon als Ipod gebruiken, en de telefoon, internet en gps functies uitschakelen. Kan dit op een simpele manier met de nieuwe iphone 3G?
GPS is een ontvanger en geen zender.


TIP: de beste manier om je te beschermen tegen straling is 24/24 en 7/7 je volledig in aluminium in te pakken. Wel hoop ik dat er niet over tig jaren blijkt dat aluminium net zo schadelijk is als asbest.
  #5  
Oud 27-08-08, 21:10
klus klus is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Belgie, Limburg
Berichten: 39
Standaard

alles kan uitgeschakeld worden via Instellingen
  #6  
Oud 27-08-08, 21:26
stefan66 stefan66 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vedamen Bekijk bericht
Ik heb nog geen iphone, maar wil er een gaan kopen.

Ik heb het niet zo op constante straling van telefoons en draadloos internet,enz. Soms is OK, maar bij constante straling heb ik mijn twijfels.

Ik wil dus soms de iphone gewoon als Ipod gebruiken, en de telefoon, internet en gps functies uitschakelen. Kan dit op een simpele manier met de nieuwe iphone 3G?
It 's dan niet goedkoper een ipod touch te kopen, die ziet er t zelfde uit eig.
  #7  
Oud 28-08-08, 00:21
Ironis Ironis is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 196
Standaard

Flight mode werkt prima. Opent instellingen en bovenaan kun je de schakelaar omzetten. Perfect!
Maar over die straling, waarom koop je een telefoon als je dat dwars zit. Het is tenslotte wel een telefoon die gemaakt is om continu met internet te zijn verbonden. Ik moet zeggen dat ik wel de hele dag de telefoon aan laat staan, maar vaak 3g, gps etc uit heb staan, maar dan meer voor de batterijduur

Maargoed, 't kan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Muziek luisteren in de auto ewout_dc Muziek, foto & video 46 21-07-11 19:52
Muziek: Muziek luisteren over bluetooth Tunix Muziek, foto & video 7 12-02-10 19:45
via internet muziek luisteren solva iPhone Apps 3 04-11-09 15:23
Muziek: Muziek luisteren via Iphone Grasper Muziek, foto & video 4 16-03-09 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.