//

Films op iPhone zetten?

Films op iPhone zetten? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik dvd fabdecrypter maar ik betaal er wel beetje voor en dan download ik films aan bv 800mb en dan zet ik deze over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 27-06-09, 13:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik gebruik dvd fabdecrypter maar ik betaal er wel beetje voor en dan download ik films aan bv 800mb en dan zet ik deze over op de iphone,duurd wel een lange tijd maar het lukt perfect.Tis wel al zeer lang geleden ik het nog eens heb gedaan.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 27-06-09, 23:02
ictguy ictguy is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Bocholtz, Limburg, NL
Berichten: 13
Stuur een bericht via MSN naar ictguy
Thumbs up

Ik heb een korte tutorial gemaakt hoe je video/films converteerd voor de Iphone, mischien dat dit helpt:
Hoe maak ik mijn filmpjes geschikt voor mijn iPhone? | Dwalingen van een Techneut
  #23  
Oud 28-06-09, 11:56
binaries4me binaries4me is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik ben er al uit ik moet in iTunes nog wel naar beneden scrollen. Haha super dom. Maar het is me dus gelukt
  #24  
Oud 01-07-09, 22:28
rensgrandprix rensgrandprix is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik zit met een ander probleem. Het converteren van de films (met videoera) gaat helemaal prima, maar naar iTunes slepen werkt niet helemaal goed. Het vreemde is: drie verschijnen wel in mijn films bibliotheek, en een andere pakt hij maar niet. Dat wil zeggen: ik sleep hem in iTunes, het blauwe plusje verschijnt, maar er gebeurt niets als ik de muis los laat. Ook geen (fout)melding. Ook nogmaals converteren of het veranderen van de bestandsnaam helpt niet. Iemand ook zoiets gehad? Ik kan geen oplossing op dit forum e.a. fora/google vinden.
  #25  
Oud 08-07-09, 09:31
DJMysterie DJMysterie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rensgrandprix Bekijk bericht
Ik zit met een ander probleem. Het converteren van de films (met videoera) gaat helemaal prima, maar naar iTunes slepen werkt niet helemaal goed. Het vreemde is: drie verschijnen wel in mijn films bibliotheek, en een andere pakt hij maar niet. Dat wil zeggen: ik sleep hem in iTunes, het blauwe plusje verschijnt, maar er gebeurt niets als ik de muis los laat. Ook geen (fout)melding. Ook nogmaals converteren of het veranderen van de bestandsnaam helpt niet. Iemand ook zoiets gehad? Ik kan geen oplossing op dit forum e.a. fora/google vinden.
Same problem here.. Zit er ook al een tijdje mee te *****n, drie films zitten er mooi in, de films erna pakt ie niet meer.. Iemand?
  #26  
Oud 06-08-09, 20:01
jessica199215 jessica199215 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 2
Standaard

ik heb een filmpje van youtube opgeslagen op mn pc.
en wil hem graag op me iphone 3G doen.
alleen dat gaat niet zo makkelijk, ben ik dus achter gekomen haha.
Jullie hebben er verstand van begrijp ik (zie ik )

bestandje nodig ofzo?
hoor t wel
x
  #27  
Oud 22-09-09, 16:07
armhuiskens armhuiskens is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Ok dan nog maar een video-naar-itunes-probleem: ik heb een filmpje, mp4, en als ik die wil toevoegen aan itunes gebeurt er niks.... het gekke i dat quicktime hem ook niet afspeelt (offcorse vlc wel)

Kan het er aan liggen dat er subs bij het filmpje zit, die je zeg maar 'aan moet zetten' (dat kan namelijk bij vlc --> video --> ondertitelingsspoor).... anyway het is dus wel een mp4, en ik heb al andere mp4s in ituns (en op mn iphone) dus ik snap er de ballen van!
  #28  
Oud 25-09-09, 21:50
lacsap65's schermafbeelding
lacsap65 lacsap65 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard films op Iphone kijken.

Kijk eens op 2 LIONS - Forumoverzicht, ( peer to peer) hier vindt je films voor op jouw Iphone / Ipod. ( MPEG4) .
Al deze films zijn ned. ondertiteld
Zet deze films in ITunes. Ik gebruik zelf de nieuwste versie 9.0.1.5 , IPhone 3G versie 3.1
Bestand aan bibliotheek toevoegen. Let op bij het synchroniseren dat je bij de instelling : alle films synchroniseren aanvingt.
Geen gedoe met converteren of omzetten.

Succes.

Laatst gewijzigd door lacsap65; 25-09-09 om 22:57. Reden: info toevoegen
  #29  
Oud 15-02-10, 13:37
martin92 martin92 is offline
• iOS 4.0
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Videora iPod Converter werkt perfect, heel simpel programma. zit handleiding bij en je hebt binnen half uurtje film op je iphone!
  #30  
Oud 20-02-10, 17:21
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Hallo ik wou even helpen want zelf heb ik ook problemen en krijg ook veel hulp, als eerst download je gewoon in een torrent een avi bestand die kan je met youtube downloader converteren. maakt niet uit dat het niet een youtube bestand is(gewoon selecteren) dan converteer je hem naar iphone video en als je nog ondertiteling wil ook zorg je dat de film en de ondertiteling dezelfde naam hebben (mag geen snelkoppeling zijn) en dan converteren en voila


en meld het als het niet werkt (moet wel werke)

Laatst gewijzigd door nickho; 20-02-10 om 17:24.
  #31  
Oud 21-02-10, 17:52
bramw2 bramw2 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 1
Standaard Hoe krijg ik uberhaupt mijn video's in mijn itunes?

Ik heb een aantal video's die ik niet in iTunes krijg. Kan het er misschien aan liggen dat het .avi betanden zijn? Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om deze toch in iTunes te kunnen krijgen? en of er misschien een max zit aan de bestand grote?

bvd

Bram
  #32  
Oud 23-02-10, 15:44
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Hallo bramw2, er zit geen limiet aan het/de film(pje) YouTube Downloader - Software to download and convert YouTube video hier staat waar je het kan downloaden op te converteren (is eigenlijk voor youtube filmpjes maar je moet gewoon je avi selecteren en converten naar iphone video) groetjes nick
  #33  
Oud 23-02-10, 15:47
nickho nickho is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bramw2 Bekijk bericht
Ik heb een aantal video's die ik niet in iTunes krijg. Kan het er misschien aan liggen dat het .avi betanden zijn? Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om deze toch in iTunes te kunnen krijgen? en of er misschien een max zit aan de bestand grote?

bvd

Bram
Hallo bramw2, er zit geen limiet aan het/de film(pje) YouTube Downloader - Software to download and convert YouTube video hier staat waar je het kan downloaden op te converteren (is eigenlijk voor youtube filmpjes maar je moet gewoon je avi selecteren en converten naar iphone video) groetjes nick
  #34  
Oud 08-03-10, 18:40
markos21 markos21 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Hey ik probeer films op mijn iphone te zetten, maar het lukt niet. Ik zag al een aantal programma's en heb ze ook gedownload. maar ik kan mijn films er niet naartoe slepen. Doe ik soms iets fout? Ik snap er niks van.
  #35  
Oud 14-03-10, 16:04
dhobygoat dhobygoat is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Het is eigenlijk heel gemakkelijk om videos op je Iphone zetten. Download de "Aneesoft Free Iphone video converter". Convert de originele video (MPG en of andere modes) met deze software. (Iphone is MP4). De MP4 staat nu in de folder VideoConverter.
Dan open Itunes/ Ga naar Movies / ga naar Files/ Add File to library //je opend dan VideoConverter/ click open en klaar is kees/ Dan sync in Itunes movies en je hebt de movie op je Iphone.
  #36  
Oud 16-03-10, 12:34
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Beste programma is volgens mij nog altijd Handbreak.
  #37  
Oud 16-03-10, 13:59
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Voordat je werkelijk films op je iPhone kan overzetten moet je, je wel realiseren dat elke film formaat ook andere factoren heeft. Zoals de Resolutie en Frame rate.

In principe hoeft het niet te betekenen dat een iPhone alle .mp4 of .mov bestanden afspeelt. Tussen de vele verschillende Converters zitten verschillen.

Een .Avi film is ook niet altijd hetzelfde en zal zeker ook niet op alle DVD spelers afgespeeld worden. ( ook al ondersteunt je DVD-speler Divx formaten )

Als je toch besluit een film over te zetten naar je iPhone, gebruik dan een Converter die de optie heeft om films over te zetten voor je iPhone, dat wordt meestal wel aangegeven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films downloaden en op ipad zetten houtsie iPad algemeen 19 13-04-12 18:20
Video: Films op Iphone zetten timgevers Muziek, foto & video 4 04-11-10 19:27
Video: Films op youtube zetten Mug Muziek, foto & video 1 18-09-09 02:03
Video: Video's (muziekvideo's, films) op je iPhone zetten vanmaanen Muziek, foto & video 4 12-05-09 16:44
Windows: films op je iphone zetten via itunes wendy.veldhuis iTunes 10 25-03-08 18:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.