//

Muziek op Iphone zetten lukt niet!

Muziek op Iphone zetten lukt niet! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik importeer telkens een aantal nummers in Itunes. die komen dan in de map Muziek. Deze kopieer ik dan naar mijn afspeellijst. Daarna sync ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-08, 21:14
Tr1bal Tr1bal is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 77
Standaard Muziek op Iphone zetten lukt niet!

Hallo,

Ik importeer telkens een aantal nummers in Itunes. die komen dan in de map Muziek. Deze kopieer ik dan naar mijn afspeellijst.
Daarna sync ik deze lijst met mijn telefoon, ik kan ze dan ook zien, maar ze spelen niet af. hij blijft dan gewoon even hangen.

Wat doe ik verkeerd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-08, 21:31
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

misschien dat het helpt om je iphone met een harde reset te herstarten
  #3  
Oud 18-11-08, 21:33
Tr1bal Tr1bal is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 77
Standaard

Je bedoelt met Itunes herstellen?

sommige liedjes doen het wel, maar de meeste niet.
Heel de Ipod functie blijft dan gewoon hangen als je iets wil afspelen. ik ben nu aan het herstellen in Itunes
  #4  
Oud 18-11-08, 21:37
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

nee, ik bedoel om je iphone uit te zetten door je home en sleep button tegelijk, voor ongeveer 10 seconden, in te drukken
  #5  
Oud 18-11-08, 23:57
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je hoeft niet meteen een Harde Reset te doen.
Probeer eens een normale Herstart met je iPhone.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT

Laatst gewijzigd door iMario; 10-03-09 om 21:57.
  #6  
Oud 04-03-09, 17:15
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

hebben ze wel het juiste formaat?
  #7  
Oud 09-03-09, 21:42
tsk tsk is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard

hoi, ik ben net nieuw en heb problemen met het overzetten van muziek naar mijn iphone. ik heb via limewire liedjes gedownload, en in itunes gezet maar hoe komen die liedjes nu naar de iphone?
Waarschijnlijk erg makkelijk maar ik ben een redelijke nurt met dit soort zaken.
thx voor het antwoord alvast en gr, ronald
  #8  
Oud 10-03-09, 21:40
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tsk Bekijk bericht
hoi, ik ben net nieuw en heb problemen met het overzetten van muziek naar mijn iphone. ik heb via limewire liedjes gedownload, en in itunes gezet maar hoe komen die liedjes nu naar de iphone?
Waarschijnlijk erg makkelijk maar ik ben een redelijke nurt met dit soort zaken.
thx voor het antwoord alvast en gr, ronald
Simpel hoor;goed luisteren;zet je itunes open en koppel je iphone aan de computer,deze gaat de iphone sowieso wel vinden,dat moet .
Nu,das nog niets allemaal.

Dan zie je linksbovenaan in je itunes bestand staan,daar klik je dan op en dan moet je op nieuwe afspeellijst klikken en dan ga je linksonderaan dat zien verschijnen en gaat er staan;naamloze afspeellijst(je kan er dan zelf een naam aan geven).

Dan schuif je je muziek(met linkermuisknop en vasthouden dan) die in muziek staat(bibliotheek) naar die naamloze afspeellijst en dan loslaten en dan ga je zien dat liedje erin is gekomen.
Als alle liedjes erin staan dan ga je op iphone klikken die int midden staat toen je je iphone hebt aangesloten aan je computer(op itunes).
Dan ga je verschillende mogelijkheden zien en kan je zelf aanvinken welke mappen en dergelijke meer je wil synchroniseren en dan vink je zelf die naamloze map aan en rechts onderaan kan je dan toevoegen klikken of synchroniseren(itunes) en dan gaat'em eraan beginnen,dan gaat er vanzelf opkomen,loskoppelen mag nu en koppel dan los en je muziek staat er dan zeker in.
  #9  
Oud 27-04-11, 16:00
TommieJ1994 TommieJ1994 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 2
Exclamation The flexican op iphone zetten

ik probeer al een tijdje the flexican op mijn iphone te zetten.
De yours truly yearmix van 2009 lukt wel,
maar als ik yours truly yearmix 2010 probeer te synchroniseren staat er in mijn afspeellijst 5,1 GB, en bij mijn synchronisatiescherm 4,9.
Dit heb ik ook bij andere flexican remixen. Ik heb het met verschillende sites geprobeerd te downloaden, en zelfs via de itunes store, waar hij gratis was, maar ook via dit werkte het niet.

Iemand tips hoe het wel moet werken?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: fotos op computer zetten lukt niet rubenowns Muziek, foto & video 9 30-06-11 04:26
Mac OS X: gebeurtenissen iphone in alfabetische volgorde zetten lukt niet heli53 iTunes 0 26-02-11 12:58
Apps naar iphone zetten lukt niet. SJD iTunes 4 14-10-10 23:26
Windows: nieuwste software op iphone zetten lukt niet! the_nilsinho iTunes 2 03-09-10 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.