//

iPhone opent geen app's en muziek meer

iPhone opent geen app's en muziek meer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals het onderwerp al zegt; Mijn iPhone opent geen applicaties en muziek meer. Bij app's krijg ik kort een zwart scherm te zien, en springt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-08, 22:19
Robin-m Robin-m is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 18
Standaard iPhone opent geen app's en muziek meer

Zoals het onderwerp al zegt; Mijn iPhone opent geen applicaties en muziek meer.

Bij app's krijg ik kort een zwart scherm te zien, en springt ie daarna weer terug naar springboard.

En als ik op iPod klik, dan staat er "Geen materiaal".

Verdere info; Ik heb een 1e gen iPhone US, gejailbraikt en geunlockt met Quickpwn. Alles werkte, tot ik ( nadat ik alle app's al had gebruikt ) een app opende en hij alleen kort het laadscherm liet zien & en daarna weer terug ging. Ik heb de iPhone toen opnieuw opgestart, met het afsluiten en opstarten niks raars gebeurt. Maar hij doet het dus nog steeds. Bellen doet het nog wel gewoon, het heeft dus niet met een verloren jailbraiken en daarmee unlock te maken,

alvast bedankt voor diegene met een goede oplossing!


Edit;

Ik heb, zoals mij werd geadviseerd, op "Wis alle inhoud en instellingen" geklikt. Maar nu kreeg ik dat appeltje te zien, me dat draaide rondtje.. die op een gegeven moment stopt met laden. En dan helemaal niks meer doet, ik heb mijn iPhone wel uit gekregen.

Moet ik hem nu gewoon opnieuw jailbraiken, en dan niet met 2.2 omdat die nogal wat problemen oplevert?

Alvast bedankt!

Edit; Ik heb mijn iPhone inmiddels "geshift- restorted", met custom 2.2.

Iedereen heel erg bedankt, wat bij mij betreft mag er nu een slotje op. Tenzij andere met hetzelfde probleem eventueel hun oplossing uit dit forumpje kunnen halen,

groeten Robin-m

Laatst gewijzigd door Robin-m; 02-12-08 om 22:44.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-08, 23:05
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Misschien even alles resetten? Anders even 'shift-restoren' met een nieuwe custom firmware 2.2
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #3  
Oud 25-11-08, 23:37
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Waarschijnlijk heb je die app geinstalleerd die je Library swapt, en heb je verkeerd gesynct, waardoor alles nog in je iPhone zit, maar hij de verkeerde library ziet...Hierdoor is je muziek dus leeg, en kan hij de apps niet openen...Die programma die jij bedoelde, die open gaat en weer sluit, lijkt veel op die library swap app...

Ik weet niet hoe het te fixen is, ik had het ook een keer...besloot toen maar om al mn nummers te deleten via SSH en de apps opnieuw te installeren..

Succes..
  #4  
Oud 29-11-08, 17:54
Robin-m Robin-m is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 18
Standaard

Ik heb een nieuw probleem gekregen, voor de rest staat alles in de nieuw beschrijving,

alvast bedankt!
  #5  
Oud 29-11-08, 18:10
xanderrijken's schermafbeelding
xanderrijken xanderrijken is offline
• iOS 8.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 40
Standaard

Hi Robin,

Denk dat je niet aan een nieuwe firmware ontkomt, tenzij je alles handmatig kan terug zetten. Waarschijnlijk is je probleem niet te verhelpen met de optie fix user dir permissions in Boss Prefs.

Maar ik draai de custom FW 2.2 van destiny en heb geen problemen. Dus volgens mij is er niets wat je tegen zou kunnen houden over te stappen. Heb ik wel mijn iPhone nu zo lean en mean mogelijk gehouden. Geen winterboard of andere mods uitgevoerd op de iphone.

Succes

Xander
  #6  
Oud 18-12-08, 18:02
HuibJan HuibJan is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 32
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem. De iphone opent de apps en gooit hem dan weer naar Springboard. Heeft iemand al een oplossing?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen muziek meer! jailbreakme Muziek, foto & video 5 24-02-11 23:46
Mac OS X: calender opent niet meer op iphone daretodo Desktop-applicaties 3 21-01-11 13:45
ik kan geen muziek meer toevoegen -Nora- Muziek, foto & video 4 11-01-11 20:25
Geen muziek op PC meer, wel op Iphone Moesje18 Muziek, foto & video 1 19-11-10 18:24
na jailbreak geen muziek meer??? san39 Archief 2 30-08-09 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.