//

foto's van Iphone naar PC

foto's van Iphone naar PC discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Van zodra ik foto's heb staan in de map foto's - welke ik zelf genomen heb met de Iphone - en ik sluit de kabel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-08, 14:36
bonomt01 bonomt01 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard foto's van Iphone naar PC

Van zodra ik foto's heb staan in de map foto's - welke ik zelf genomen heb met de Iphone - en ik sluit de kabel aan op de Iphone en op een USB poort van mijn PC heb ik prijs: blauw scherm! Als ik de foto's uit de map haal en dan opnieuw de USB kabel aansluit is er geen probleem. Mijn PC gebruikt XP als stuurprogramma. Wie weet hier raad mee aub?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-12-08, 17:19
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard

Misschien eens kijken of er vreemde dingen in je folder /private/var/mobile/Media/DCIM staan. Ik weet niet of de Windows versie exact hetzelfde werkt als de Mac versie, maar heb je foto's gemaakt en je computer ingesteld op het automatisch binnenhalen van deze foto's, dan maakt je computer dus 'contact' met de inhoud van deze folder. Staat daar rottigheid in waar je computer van over de zeik raakt heb je prijs. Heb je geen (zichtbare) foto's gemaakt dan maakt je computer ook geen contact maar misschien staat er toch iets in waar je 'puter niet blij van wordt.

Kortom; check eens even de inhoud van die map. Standaard (bij mij in elk geval) horen er alleen .MISC, 100APPLE en 999APPLE mappen in die folder te staan.
__________________
...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's van 3G naar iPhone 4 rb1962 Muziek, foto & video 5 20-02-11 18:47
Foto: foto's van iphone naar pc kevinbee Muziek, foto & video 0 13-08-10 13:19
Foto's van PC naar iPhone robbuijs Muziek, foto & video 7 18-07-10 18:50
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58
foto van Iphone naar PC vrees51 Muziek, foto & video 5 08-04-09 09:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.