//

Foto icoon weg

Foto icoon weg discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, hel needed badly !!!!! Ik had categories geinstalleerd om al mijn apps en icoontjes in categorieen te kunnen organiseren. Nu heb ik het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-09, 01:48
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard Foto icoon weg

Hallo mensen, hel needed badly !!!!!

Ik had categories geinstalleerd om al mijn apps en icoontjes in categorieen te kunnen organiseren. Nu heb ik het eraf gehaald en ben ik het foto icoontje kwijt. Dat sucks want die gebruik ik het meeste. Hoe krijg ik dat icoontje weer terug?

Heb hier flink lopen zoeken maar kan de oplossing niet vinden, please help!!!

8gb, 1.1.3 jailbroken
__________________
MBP 17", OSX Mountain Lion 10.8.4 | iPad 2 64 GB, Wi-Fi + 3G, 7.0 beta 2, zwart, jailbreak: nee | iPhone 5, 16 GB, 6.1, zwart, jailbreak: ja | Apple TV 2, 4.3 JB: ja
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-09, 02:02
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Waarschijnlijk staat hij nog verborgen via Categories.
Installeer Categories nog eens, unhide dan je Foto icoon.

Een ander klein tipje: zou je niet eens updaten? Ik raad het iig wel aan!

Gewoon je iPhone herstellen met deze Custom Firmware 2.2.
Houd Shift ingedrukt en klik dan op Herstellen in iTunes, open dan je net gedownloade Custom Firmware 2.2.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 18-01-09, 02:07
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard thanks

dank je voor je reactie maar toen ik categories geinstalleerd had, was het foto icoontje gewoon zichtbaar en heb ik niet verborgen. Zou het helpen om het dan weer te installeren en dan te doen wat je zei?

gr Erwin
  #4  
Oud 18-01-09, 02:09
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnzzz Bekijk bericht
dank je voor je reactie maar toen ik categories geinstalleerd had, was het foto icoontje gewoon zichtbaar en heb ik niet verborgen. Zou het helpen om het dan weer te installeren en dan te doen wat je zei?

gr Erwin
jazeker dat zou absoluut kunnen helpen, geef het een kans, het is in ieder geval sneller dan je iphone restoren en unlocken alhoewel dat nu ook in 15 minuten is gedaan!

succes
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #5  
Oud 18-01-09, 02:36
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard icoontje

Hi

Heb categories weer geinstalleerd maar heb na allerlei instellingen geprobeerd te hebben geen foto icoontje terug kunnen krijgen. Ipv ben ik weer een ander icoontje kwijt na een nieuwe installatie van categories, ben er alleen nog niet achter welk icoontje het is

Wat kan ik eraan doen om het foto icoontje terug te krijgen of wat moet ik met categories doen om het terug te krijgen, welke instellingen moet ik dan wijzigen?

Plz help wnat word hier wel gek van

mzzl
  #6  
Oud 18-01-09, 02:44
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Update je iPhone gewoon in iTunes
Een schone lei, foto icoontje terug en de allernieuwste Firmware met veel meer opties!
Als je gegevens wilt bewaren moet je even een backup in iTunes maken (rechter muisklik op je iPhone, vervolgens backup maken).

Als je niet wilt updaten, installeer dan eens Poof in Cydia. Kijk dan even of je icoontjes verborgen staan.
  #7  
Oud 18-01-09, 02:50
mijnzzz mijnzzz is offline
• iOS 6.1
• 7.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Ik wil m wel graag updaten maar dan moet ik alles weer jailbraken en activeren denk ik, heb er niet zo veel verstand van maar het is nog een iphone met 1.13 erop. Wil erg graag de nieuwste firmware erop hebben. Heb m zo gekocht dus jailbraken of activeren heb ik nog nooit gedaan vandaar ben ik er een beetje huiverig voor om eerlijk te zijn maar moet dat icoontje terug hebben, foto's gebruik ik het meeste, kan er niet zonder.....

Veel werk of lastig om te upgraden naar 2.02 (dat is wat itunes zegt als laatste versie)...?
  #8  
Oud 18-01-09, 02:55
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mijnzzz Bekijk bericht
Ik wil m wel graag updaten maar dan moet ik alles weer jailbraken en activeren denk ik, heb er niet zo veel verstand van maar het is nog een iphone met 1.13 erop. Wil erg graag de nieuwste firmware erop hebben. Heb m zo gekocht dus jailbraken of activeren heb ik nog nooit gedaan vandaar ben ik er een beetje huiverig voor om eerlijk te zijn maar moet dat icoontje terug hebben, foto's gebruik ik het meeste, kan er niet zonder.....

Veel werk of lastig om te upgraden naar 2.02 (dat is wat itunes zegt als laatste versie)...?
2.2 is het laatste, je moet dan itunes updaten naar 8.0.2 en dan je iphone updaten naar 2.2 en jailbreaken(activeren) en unlocken met quickpwn of je kan er een custom firmware opzetten die hier op het forum te vinden is!

In de custom firmware zit de activatie al in!

Maar zoals imario al aangaf kan poof uit installer ook de oplossing zijn!
Reageren

Labels
foto, foto icoon weg, icoon, verdwenen, weg



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: album in foto icoon 'weg' woltersmichelle Muziek, foto & video 1 25-05-11 10:46
Cydia icoon na indrukken weg! imagine Archief 3 30-07-09 07:40
agenda icoon weg namastee iPhone algemeen 2 22-03-09 23:52
icoon installer is weg drm Jailbreak apps en thema's 37 14-05-08 10:29
openssh icoon weg?... purse-o-nality Jailbreak apps en thema's 2 04-02-08 04:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.