//

Muziek stopt als ik mijn iphone lock/vergrendel

Muziek stopt als ik mijn iphone lock/vergrendel discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik ben net in het bezit van een iphone 3G 8gb, met de firmware 2.2 (5g77). Het rare is, dat als ik de iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-09, 03:07
W89 W89 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard Muziek stopt als ik mijn iphone lock/vergrendel

Hallo!
Ik ben net in het bezit van een iphone 3G 8gb, met de firmware 2.2 (5g77).
Het rare is, dat als ik de iphone vergrendel, de muziek van de ipodfunctie stopt met spelen...

Heb een tijdje op internet gezicht en een aantal instellingen in de iphone proberen te veranderen, maar helaas kom ik er niet uit!

Heeft iemand dé oplossing?

Groeten Wietse
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 02:56
Windows: iTunes stopt met rippen als ik wil kijken wat de status is sven2000 iTunes 3 20-07-08 19:25
Ik wil muziek op me Iphone (Mijn laptop herkent iphone als een digitale camera!) magnificant85 Archief 2 07-03-08 15:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.