//

iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen

iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone liefhebbers, Ik heb een probleem en misschien kunnen jullie me hiermee helpen. Ik heb een 1 maand oude iPhone (firmware 1.0.2) overgenomen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-12-07, 16:37
m_tiao m_tiao is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard iPhone overgenomen en kan oude liedjes niet verwijderen/wijzigen

Beste iPhone liefhebbers,

Ik heb een probleem en misschien kunnen jullie me hiermee helpen.
Ik heb een 1 maand oude iPhone (firmware 1.0.2) overgenomen van iemand. De eerste eigenaar heeft via Vista 50 liedjes op de iPhone gezet.

Als ik via XP met iTunes 7.4 / 7.5 sync met de iPhone zie ik het volgende scherm:

http://www.asn-online.nl/media/promo/printscreen.jpg

Ik kan niks toevoegen of wijzigen in de muziek folder, maar ik kan wel videos toevoegen, fotos/contactpersonen syncen.

Het zal of iets met XP-Vista te maken hebben of het feit dat ik geen rechten heb om de oude bestanden te wijzigen...

Hebben jullie misschien een oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-12-07, 17:26
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m_tiao Bekijk bericht
Beste iPhone liefhebbers,

Ik heb een probleem en misschien kunnen jullie me hiermee helpen.
Ik heb een 1 maand oude iPhone (firmware 1.0.2) overgenomen van iemand. De eerste eigenaar heeft via Vista 50 liedjes op de iPhone gezet.

Als ik via XP met iTunes 7.4 / 7.5 sync met de iPhone zie ik het volgende scherm:

http://www.asn-online.nl/media/promo/printscreen.jpg

Ik kan niks toevoegen of wijzigen in de muziek folder, maar ik kan wel videos toevoegen, fotos/contactpersonen syncen.

Het zal of iets met XP-Vista te maken hebben of het feit dat ik geen rechten heb om de oude bestanden te wijzigen...

Hebben jullie misschien een oplossing.
Je screenshot doet het niet
Ik kan niet zo snel een oplossing vinden, google heeft geen zin om mij te helpen.
Je hebt wel alle muziek in de iTunes library eerst gezet en daarna op de iPhone?
  #3  
Oud 17-12-07, 17:33
m_tiao m_tiao is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Je hebt helemaal gelijk!!!
Het moet zijn: http://ww.asn-online.nl/media/promo/printscreen.JPG

Dat heb ik net ook even geprobeerd, maar hij is gewoon helemaal unlocked. Heb net Mac Repair gebeld en die zeggen dat je de eigenaar moet vragen de content te verwijderen...dat is wel lastig!!!

-----

Je screenshot doet het niet
Ik kan niet zo snel een oplossing vinden, google heeft geen zin om mij te helpen.
Je hebt wel alle muziek in de iTunes library eerst gezet en daarna op de iPhone?
  #4  
Oud 17-12-07, 18:33
f1aap f1aap is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 68
Standaard

Is heel simpel. Je kan niet handmatig nummers verwijderen of toevoegen. De enige mogelijkheid om muziek op je iPhone te zetten is door hem te syncen met je iTunes bibliotheek. Dus alles in je bibliotheek, of slechts één playlist dat kun je zelf kiezen, wordt dan op de telefoon gezet en iedere keer dat je hem aansluit werkt hij het dan bij, dus als je een nieuw nummer hebt gedownload wordt dat automatisch op de iPhone gezet.

je kan dit heel makkelijk instellen door even op de iPhone te klikken en dan naar het tabje Muziek te gaan. Daar wijst het zich allemaal vanzelf, de iPhone staat nu nog gewoon gesynced met pc van de vorige eigenaar. Op de overzichtspagina van de iPhone kun je ook kiezen om alleen geselcteerde nummers te syncen, als je bijvoorbeeld teveel muziek in je iTunes lijst heb staan.

De nummers die er nu op staan ben je in ieder geval kwijt, ik ken in ieder geval nog geen methode om deze er enigszins gemakkelijk vanaf te krijgen.

Succes!
  #5  
Oud 17-12-07, 18:34
m_tiao m_tiao is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Yesss!!!

Martin (Mac Repair Shop) heeft me geholpen.

Samenvatting / Muziek / Muziek synchroniseren

Dan krijg je het standaard verhaal, dat hij het maar mag doen met 1 pc. Vervolgens wis je alle muziek content en klaar is kees!!!

Een lege ipod waar je gewoon muziek op kan zetten.

Mac repair (020-7701809) voor al je vragen over de Ipod, Iphone, Itouch, etc.
  #6  
Oud 17-12-07, 18:36
m_tiao m_tiao is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door f1aap Bekijk bericht
Is heel simpel. Je kan niet handmatig nummers verwijderen of toevoegen. De enige mogelijkheid om muziek op je iPhone te zetten is door hem te syncen met je iTunes bibliotheek. Dus alles in je bibliotheek, of slechts één playlist dat kun je zelf kiezen, wordt dan op de telefoon gezet en iedere keer dat je hem aansluit werkt hij het dan bij, dus als je een nieuw nummer hebt gedownload wordt dat automatisch op de iPhone gezet.

je kan dit heel makkelijk instellen door even op de iPhone te klikken en dan naar het tabje Muziek te gaan. Daar wijst het zich allemaal vanzelf, de iPhone staat nu nog gewoon gesynced met pc van de vorige eigenaar. Op de overzichtspagina van de iPhone kun je ook kiezen om alleen geselcteerde nummers te syncen, als je bijvoorbeeld teveel muziek in je iTunes lijst heb staan.

De nummers die er nu op staan ben je in ieder geval kwijt, ik ken in ieder geval nog geen methode om deze er enigszins gemakkelijk vanaf te krijgen.

Succes!
dat is hem!!! Heel erg bedankt.

Het is me al gelukt, maar toch bedankt!!!
  #7  
Oud 18-12-07, 10:41
McNRiQ's schermafbeelding
McNRiQ McNRiQ is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 46
Standaard

waarom verwijderen? wat is er mis met Mariah Carey?
  #8  
Oud 18-12-07, 10:54
m_tiao m_tiao is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

er is niks mis met Mariah...Wel als er alleen Mariah/Simple Red op staat.

Op mijn ipod krijg ik een actieve lijst in iTunes waar ik via iPod/Muziek liedjes kan toevoegen, wijzigen en verwijderen.

Met iTunes met mijn iPhone kan ik alleen synchroniseren via mijn bibliotheek. Weten jullie hoe ik de rechten van mijn iPhone of iTunes kan wijzigen...
  #9  
Oud 18-12-07, 11:49
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m_tiao Bekijk bericht
Yesss!!!

Martin (Mac Repair Shop) heeft me geholpen.

Samenvatting / Muziek / Muziek synchroniseren

Dan krijg je het standaard verhaal, dat hij het maar mag doen met 1 pc. Vervolgens wis je alle muziek content en klaar is kees!!!

Een lege ipod waar je gewoon muziek op kan zetten.

Mac repair voor al je vragen over de Ipod, Iphone, Itouch, etc.
als je al een repair shop nodig hebt om je muziek te syncen vrees ik het ergste voor je bij een nieuwe fw update....
__________________
Maybe fun is just fragments of existence with better packaging.
  #10  
Oud 18-12-07, 12:00
m_tiao m_tiao is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 7
Standaard

hahaha ik heb genoeg hulp met mensen die me daardoor heen slepen...

thanks voor de positieve feedback...heb je wel nodig als je werkt met de ingewikkelde iPhone.

Maar on topic...hoe krijg je een actieve iPhone/Muziek, want syncen alleen via mijn eigen bibliotheek is niet echt een geweldige manier...
  #11  
Oud 18-12-07, 14:41
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m_tiao Bekijk bericht
hahaha ik heb genoeg hulp met mensen die me daardoor heen slepen...

thanks voor de positieve feedback...heb je wel nodig als je werkt met de ingewikkelde iPhone.

Maar on topic...hoe krijg je een actieve iPhone/Muziek, want syncen alleen via mijn eigen bibliotheek is niet echt een geweldige manier...
tja, vond ik eerst ook niet, maar nu vind ik het wel relaxed ^^ 8gb helemaal vol gaan proppen met muziek ftw ^^ heb nu bijna 1gb tho
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan exchange account niet wijzigen of verwijderen EasyGert iPhone algemeen 3 08-04-11 01:35
oude contacten verwijderen lukt niet. CC. iPhone algemeen 0 16-09-10 17:30
Muziek: Songteksten verwijderen bij alle liedjes gamertje Muziek, foto & video 16 09-04-10 20:52
Iphone kan geen liedjes overzetten! garyvos Archief 1 21-12-08 01:27
Windows: Hoe liedjes verwijderen... Drumpie iTunes 5 20-03-08 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:06.