//

Geen telefoon! Wel muziek?

Geen telefoon! Wel muziek? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Over een paar dagen komt mijn iPhone aan in Nederland. Jammer genoeg zal deze nog niet gekraakt kunnen worden omdat de nieuwe Amerikaanse 1.1.2's (volgens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-12-07, 01:25
ayoltderoos ayoltderoos is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 6
Standaard Geen telefoon! Wel muziek?

Over een paar dagen komt mijn iPhone aan in Nederland. Jammer genoeg zal deze nog niet gekraakt kunnen worden omdat de nieuwe Amerikaanse 1.1.2's (volgens mij) nog niet gekraakt kunnen worden! Bellen, internetten, e-mailen en smsen kan dus nog niet!
Kan ik wel gewoon mijn muziek erop zetten en de iPhone gebruiken als (voorlopig) alleen een iPod? Of moet de iPhone eerste geactiveerd worden met een AT&T, of dan wel niet een andere provider, voordat je muziek en dergelijke erop kan zetten?

Bij voorbaat dank!
Ayolt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-07, 03:46
Evdwal Evdwal is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ayoltderoos Bekijk bericht
Over een paar dagen komt mijn iPhone aan in Nederland. Jammer genoeg zal deze nog niet gekraakt kunnen worden omdat de nieuwe Amerikaanse 1.1.2's (volgens mij) nog niet gekraakt kunnen worden! Bellen, internetten, e-mailen en smsen kan dus nog niet!
Kan ik wel gewoon mijn muziek erop zetten en de iPhone gebruiken als (voorlopig) alleen een iPod? Of moet de iPhone eerste geactiveerd worden met een AT&T, of dan wel niet een andere provider, voordat je muziek en dergelijke erop kan zetten?

Bij voorbaat dank!
Ayolt
Hij moet eerst 'geactiveerd' worden, maar dat hoeft niet met AT&T/iTunes kijk even op de verschillende wiki's/howto's hoe je je telefoon kan activeren/jailbreaken...

dan dus: wel muziek, niet bellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G Mobistar (BE) geen telefoon netwerk maar wel 3G hi-tech Orange 1 05-01-13 02:20
Geen muziek op PC meer, wel op Iphone Moesje18 Muziek, foto & video 1 19-11-10 19:24
Muziek: Geen muziek maar wel ringtone?!! Reload666 Muziek, foto & video 0 12-07-10 20:23
Windows: Wel muziek bestanden, geen bibliotheek: help! vdzande iTunes 6 22-04-10 20:43
geen telefoon ontvangen, wel zelf bellen renatetijssen iPhone algemeen 1 22-02-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.