//

kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten?

kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik wil foto's op mijn iPhone3G zetten maar het lukt niet, als ik hem aansluit en ik ga vervolgens naar iTunes en daarna op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-09, 23:53
Anis Anis is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Standaard kan geen foto's meer op mijn iPhone 3G zetten?

Beste,

Ik wil foto's op mijn iPhone3G zetten maar het lukt niet, als ik hem aansluit en ik ga vervolgens naar iTunes en daarna op iPhone van .... ga en daarna op foto's dan krijg ik altijd te zien dat het gekozen map leeg is.
8-09-2009 23-49-21.jpg

Weet iemand aan oplossing?

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. coossch Muziek, foto & video 3 31-12-10 18:02
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! avdmdj iTunes 0 12-08-10 01:56
Ik kan geen foto's op mn pc zetten ! atillXTC Muziek, foto & video 0 02-01-10 21:29
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! j0han1987 iTunes 2 29-09-09 22:17
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten michel1984 Archief 1 20-02-08 11:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:31.