//

Hoe foto's terugkrijgen na upgrade?

Hoe foto's terugkrijgen na upgrade? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mezelf echt voor me kop slaan! Ik heb gister omdat mijn cydia het niet meer deed, per ongeluk geupgrade naar 3.1! Alles is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-09-09, 20:33
Fabalaous_F's schermafbeelding
Fabalaous_F Fabalaous_F is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 36
Thumbs down Hoe foto's terugkrijgen na upgrade?

Ik kan mezelf echt voor me kop slaan!

Ik heb gister omdat mijn cydia het niet meer deed, per ongeluk geupgrade naar 3.1! Alles is weg mijn foto's mijn contacten echt alles! Ik wil de foto's zo graag terug, het zijn fotos van mijn pas geboren neefje en ik weet niet hoe ik ze terug kan krijgen?!!!!!

Nu wil ik dus downgraden naar 3.0 en hoor van iedereen dat het niet lukt en kan!? Weet iemand hoelang dit zal duren voordat het wel mogelijk is of het ook binnenkort mogelijk is dat er een jailbreak van 3.1 komt??!!

Please help help!!

Laatst gewijzigd door iMario; 11-09-09 om 21:36.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-09-09, 20:38
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Of het dom is laat ik even in het midden.. (kan iedereen gebeuren). Volgens mij is downgraden niet mogelijk ivm de baseband-upgrade in 3.1

Wat ik even niet begrijp is, hoe je denkt je foto's terug te krijgen wanneer je iPhone weer gejailbreaked is?!
  #3  
Oud 11-09-09, 20:42
Fabalaous_F's schermafbeelding
Fabalaous_F Fabalaous_F is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 Bekijk bericht
Of het dom is laat ik even in het midden.. (kan iedereen gebeuren). Volgens mij is downgraden niet mogelijk ivm de baseband-upgrade in 3.1

Wat ik even niet begrijp is, hoe je denkt je foto's terug te krijgen wanneer je iPhone weer gejailbreaked is?!
Mijn phone is niet gejailbreaked?!

Uhmm dunno. Ik hoorde een keer dat al verwijder je al je foto's uit je telefoon dat je ze nog kunt achterhalen ofzo.!?? I don't know ik ben gewoon echt pfff.
  #4  
Oud 11-09-09, 21:35
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan een backup terugzetten, maar heb zo 1,2,3 geen idee of dat ook je foto's terug zet. Hoop van wel voor je.

Heb even je topictitel aangepast.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 11-09-09, 21:40
azimi azimi is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Almere
Berichten: 18
Stuur een bericht via MSN naar azimi
Standaard

ITunes maakt altijd een reservekopie van je Iphone. Je moet je Iphone gaan herstellen dan zal je al je foto's terug vinden.
  #6  
Oud 11-09-09, 22:15
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

zo gaat dat normaal altijd wel ja..
  #7  
Oud 08-10-09, 16:42
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik heb een vraagje in dezelfde aard: ik heb m'n iPhone binnen gedaan voor reparatie én ik heb een reservekopie gemaakt. Helaas ben ik vergeten mijn foto's uit de filmrol te kopiëren naar m'n pc waardoor ik die nu dus 'kwijt' ben. Waar worden die opgeslaan? In de reservekopie of blijven die op de iPhone zijn? Maw: als ik een nieuwe iPhone zou krijgen, kan ik de foto's dan opnieuw in de filmrol zien of ben ik ze dan echt kwijt?
  #8  
Oud 02-08-11, 15:30
yuri0172 yuri0172 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 23
Standaard

Bij mij is het nog iets anders ik ben 2 dagen geleden terug gekomen van vakantie en ik wou mijn iphone updaten maar precies bij het laatste stukje liep me itunes vast, hij schakelde vanzelf in safty modus maar na het herstellen is alles eraf! maar de foto's van vakantie zou ik echt graag terug willen hebben!! weet er iemand of daar een optie voor is????
daar zou je me echt heel blij mee kunnen maken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto verwijdert terugkrijgen Mangotje Muziek, foto & video 2 10-11-10 11:48
iPhone: Hoe 3.1 upgrade naar 4.0.1? mheuzen Jailbreak 9 15-08-10 18:22
upgrade naar 4.0, foto's kwijt macfoto Muziek, foto & video 0 02-07-10 13:52
Foto: na 3.0 upgrade geen foto' opslaan exbelgjoost Muziek, foto & video 17 11-04-10 18:17
App terugkrijgen fabie1 iPhone Apps 6 25-07-08 14:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.