//

Help! Ik word gek van iTunes...

Help! Ik word gek van iTunes... discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik zie door de bomen het bos niet meer, heb de hele middag al zitten zoeken (jaja, Google en dit forum are my ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-01-10, 15:53
Tygo Tygo is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard Help! Ik word gek van iTunes...

Hallo allemaal!

Ik zie door de bomen het bos niet meer, heb de hele middag al zitten zoeken (jaja, Google en dit forum are my friends...). Mijn probleem is het volgende: Ik heb een mooie lijst in mijn iTunes bibliotheek staan, en ik heb een aantal ringtones aangemaakt met iRinger (ook in de bibliotheek terug te vinden). Maar op de één of andere manier ben ik óf de muziek óf de ringtones kwijt na synchroniseren. Kan iemand me alsjeblieft duidelijk uitleggen wat ik moet doen om dit alletwee erop te krijgen, en misschien nog handiger, hoe ik eventueel één nummer of één ringtone kan overzetten zonder dat ik de rest allemaal kwijt ben? Hoop dat mijn probleem een beetje duidelijk is. Ik heb al allerlei dingen uitgeprobeerd (muziek allemaal 'ontvinkt'), muziek handmatig beheren, alleen geselecteerde nummers synchroniseren. Ik snap er echt niks meer van.... Ik hoop op een duidelijke oplossing van jullie kant!

Alvast bedankt voor de moeite
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-10, 16:12
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Je hebt een JB dan zou ik me ringtone er via SSH opzetten (valt ook de limiet van 30 sec weg ) en me muziek gewoon via iTunes syncen
  #3  
Oud 28-01-10, 20:55
Tygo Tygo is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
Je hebt een JB dan zou ik me ringtone er via SSH opzetten (valt ook de limiet van 30 sec weg ) en me muziek gewoon via iTunes syncen
Dankje voor je snelle reactie, maar de ringtone komt wel in m'n bibliotheek, en ook op m'n iPhone, dus dat is het probleem niet... iTunes is dus net mijn probleem, ik zal vast iets simpels over het hoofd zien, maar als ik bijvoorbeeld alleen één beltoon wil overzetten, ben ik de muziek op m'n iPhone kwijt! Krijg het niet geregeld...
  #4  
Oud 28-01-10, 22:18
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Je moet in ieder geval iedere keer gewoon alle vinkjes aan laten staan in iTunes natuurlijk. Weet niet of dat een erg voor de hand liggende opmerking is voor je

Dus in iTunes bij je telefoon op het tabblad Beltonen het vinkje bij Beltonen synchroniseren aan en dan ook alle beltonen (of de geselecteerde beltonen)
Op het tabblad Muziek het vinkje bij Muziek synchroniseren aan en dan gehele of geselecteerde muziekbilbiotheek.

Voor de rest zou ik niet weten wat er fout kan gaan. Anders ff een keertje hele foon herstellen, misschien dat dat iets uithaald.
Het is niet zo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik word gek van THE! McNessie iPhone algemeen 6 04-08-10 15:48
word er gek van :p jhnschts Archief 12 10-05-09 12:57
iPhone 3G: Ik word gek!? van 2.2.1 naar 2.2 gegaan!?? northernstar Unlock 3 07-05-09 18:23
ik word helemaal gek!!! sjorsmaster Archief 1 18-10-08 23:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:11.