//

bestandsnaam foto wijzigen?

bestandsnaam foto wijzigen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, naar aanleiding dat ik ooit een telefoon had gekocht bij gigavolt te hoofddorp en deze plots helaas (door de upgrade 3.1.2) niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-10, 17:18
T-800 T-800 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 25
Standaard bestandsnaam foto wijzigen?

Hallo allen,


naar aanleiding dat ik ooit een telefoon had gekocht bij gigavolt te hoofddorp en deze plots helaas (door de upgrade 3.1.2) niet meer te gebruiken was, heb ik in navolging een andere iphone gekocht.

Gelukkig is de vorige iphone na het uitkomen van de unlocktool weer gewoon bruikbaar, en heb ik deze aan mijn vriendin gegeven. nu zitten wij echter met het volgende probleem:
de bestandsnamen van alle foto's die wij maken komen continue met elkaar overeen, en wordt er bij het plaatsen in diverse mappen dus gevraagd of deze foto's moeten worden overschreven.

Is er een mogelijkheid om de time/datestamp in de bestandsnaam te laten zetten? dit is namelijk nogal vervelend


merci
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-02-10, 18:39
Zer0 Zer0 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Mars
Berichten: 8
Standaard

Ik denk niet dat je de datestamp kunt wijzigen/veranderen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem: "De opgegeven bestandsnaam bestaat al." cynu iTunes 21 27-10-13 20:41
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto Nicole90 Muziek, foto & video 7 15-09-12 11:32
Lockscreen EPHD foto wijzigen matn1989 Jailbreak apps en thema's 2 22-02-11 13:35
Mac OS X: De iphone namastee kan niet worden gesynchroniseerd. De gegeven bestandsnaam bestaat namastee iTunes 0 22-10-10 08:23
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's Robert M. Muziek, foto & video 2 14-02-09 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.