//

Geen geluid wanneer ik muziek afspeel

Geen geluid wanneer ik muziek afspeel discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, Soms als ik met mijn iphone muziek wil afspelen dan krijg ik geen geluid uit men iphone je ziet in de mediaplayer dan ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-10, 15:51
Schepe Schepe is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 48
Standaard Geen geluid wanneer ik muziek afspeel

Goeiedag,

Soms als ik met mijn iphone muziek wil afspelen dan krijg ik geen geluid uit men iphone je ziet in de mediaplayer dan ook niet het balkje waarmee je het volume kan regelen. Dit probleem komt soms voor en na een tijd verdwijnt het ook weer gwn en komt daarna weer trug. Als ik men oortjes in de iphone steek en dan muziek wilt afspelen werkt het geluid wel altijd.

Af en toe krijg ik ook een foutmelding van apparaat is niet bestemd voor de iphone ofzo en dan vraagt hij om in vliegtuigmodus te zetten (ja of nee).

Iemand die me kan helpen met dit probleem? Springboard of iphone herstarten helpt niet.

Alvast Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-06-10, 12:42
cruez cruez is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 70
Standaard

mss connectoren vervuild, dat ie denk dat er een apparaat aan vast hangt? even zoeken opt forum hoe je deze het beste proper maakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid Yaron Ringtones en Wallpapers 29 18-10-14 13:20
Geen geluid wanneer aan Carcomm autolader Harley4 iPhone algemeen 1 07-08-09 12:00
Vreemd geluid als ik afspeel over mijn iPodfunctie de_derigent iPhone algemeen 5 07-04-09 18:25
Muziek: raar geluid (muziek) strooyer Muziek, foto & video 2 10-12-08 00:31
Geen geluid wanneer ik een sms krijg!! Pascal717 iPhone algemeen 5 03-09-08 19:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.