//

foto's verplaatsen naar andere albums op iphone

foto's verplaatsen naar andere albums op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb meerdere foto albums op mijn 3gs staan en nu kan het voorkomen dat ik een foto van de ene map naar de andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-10, 15:22
tjitjaks tjitjaks is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 11
Standaard foto's verplaatsen naar andere albums op iphone

Ik heb meerdere foto albums op mijn 3gs staan en nu kan het voorkomen dat ik een foto van de ene map naar de andere map wil verplaatsen.
via i-tunes naar je pc, daar omwisselen en weer terug zal niet de manier zijn hoop ik.
Is dit gewoon op je phone te doen??

Heb op het forum gezocht maar er niks over gevonden. (als het er WEL te vinden is I'm sorry)

thanx alvast en een goed paasweekend

Den.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-04-10, 00:06
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjitjaks Bekijk bericht
Ik heb meerdere foto albums op mijn 3gs staan en nu kan het voorkomen dat ik een foto van de ene map naar de andere map wil verplaatsen.
via i-tunes naar je pc, daar omwisselen en weer terug zal niet de manier zijn hoop ik.
Is dit gewoon op je phone te doen??

Heb op het forum gezocht maar er niks over gevonden. (als het er WEL te vinden is I'm sorry)

thanx alvast en een goed paasweekend

Den.
dat is enigste oplossing : op pc van map wisselen en dan deze syncen. ik heb één map gemaakt waar ik alle iphone foto's naar copier
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contacten verplaatsen-naar en opslaan-in andere groep dennis_rnb iTunes 7 15-07-11 22:43
Foto's verplaatsen naar pc jeen66 Muziek, foto & video 0 01-03-11 22:02
Foto: foto via bluetooth naar andere apparaat sturen jeef112 Muziek, foto & video 0 13-02-11 22:26
Apps verplaatsen naar een andere pagina van Ipone 4. amsterdam2226 iPhone Apps 10 08-12-10 15:58
Contactpersonen verplaatsen naar andere groep Nilles iPhone algemeen 0 22-10-10 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.