//

Iphone 4 video zoom?

Iphone 4 video zoom? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een foto wil trekken en ik tik eens op het scherm komt de balk tevoorschijn om 5maal in te zoomen, heel leuk maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-06-10, 22:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Iphone 4 video zoom?

Als ik een foto wil trekken en ik tik eens op het scherm komt de balk tevoorschijn om 5maal in te zoomen, heel leuk maar als ik dan aan het filmen ga dan weet ik niet hoe je dan kan inzoomen of gaat dit niet om tijdens het filmen in te zoomen? (mss via een app dan?).


Zou leuk zijn dat je zou kunnen inzoomen tijdens het filmen en zeker nu het in 720p is is dat echt de moeite.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-10, 22:41
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

In review deel 1 op de homepage staat er:

Door op het scherm te tappen kun je inzoomen op een bepaald gedeelte, zowel bij het maken van foto’s als bij het maken van video’s.

Maar inzoomen bij het filmen lukt bij mij ook niet met de standaard app. Focussen daarintegen lukt wel bij foto's en filmen.

Laatst gewijzigd door Bomans; 28-06-10 om 22:43.
  #3  
Oud 29-06-10, 11:50
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
In review deel 1 op de homepage staat er:

Door op het scherm te tappen kun je inzoomen op een bepaald gedeelte, zowel bij het maken van foto’s als bij het maken van video’s.

Maar inzoomen bij het filmen lukt bij mij ook niet met de standaard app. Focussen daarintegen lukt wel bij foto's en filmen.
Ik zie wel zo'n kadertje dat wel maar das niet echt hetgeen ik bedoel, dat vind ik nu zo speciaal niet .
Ik hoop dan er een app zal komen dat je hetzelfde kan doen als bij foto's trekken waar je tot 5 maal kan inzoomen, dit is jammer je dit niet met filmen kan doen tenzij er toch al apps voor bestaat dan?
Want geef toe, het filmen met de iphone 4 is mooier dankzij die 720p en ook in den donker dankzij dat ledlight enzo maar je moet dan als je filmt bij alles dichtbij staan en das niet altijd evident natuurlijk, daarmee ik dat hier vroeg of er geen app bestaat ofzo waarmee je ook kan filmen aan uiteraard die 720p en kan inzoomen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video zoom functie Ipad2 Ton de Vos iPad Apps 4 25-05-11 19:45
Video App met Zoom functie? / 180 graden draaien industrialbirds iPhone Apps 0 14-12-09 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:53.