//

Foto s en itunes werken niet zoals het moet!Heeeelp!

Foto s en itunes werken niet zoals het moet!Heeeelp! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Het is hier mijn eerste keer dat ik een topic aanmaak,meestal niet nodig geweest door deze geweldige forum!!(Bijna) alles is hier te vinden op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-08, 01:12
celik celik is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 3
Standaard Foto s en itunes werken niet zoals het moet!Heeeelp!

Hallo,

Het is hier mijn eerste keer dat ik een topic aanmaak,meestal niet nodig geweest door deze geweldige forum!!(Bijna) alles is hier te vinden op de vragen die we hebben,maar heb toch nog een probleempje!

Mijn foto s en mijn Itunes werken niet meer zoals t zou moeten!
Meer uitleg: Het is nu zo dat als je nr een fotoo kijkt dat die zich automatisch aanpast of je de Iphone nu horizontaal of verticaal houdt!
Het werkte prima tot en met vandaag dus!! Nu werkt t niet meer zo, en past t dus zich niet meer automatisch aan! Heb geprobeerd om een gewone reset toe te passen via homebutten en sleep ,maar lukte ook niet! Het blijft nogsteeds met dezelfde probleem!! Heb gekeken of mijn Ipod goed werkt , en die werkt goed ,maar ik kan die niet horizontaal houden,als ik dat doe dan ga die ook niet bladeren! Dus er is iets met die scherm zeker?HOE kan ik dit probleem verhelpen??
Plzzzz help !!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sync niet zoals het zou moeten tombetaful iTunes 0 03-04-11 16:44
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) RuudM123 iTunes 4 24-12-10 23:17
Het leven zoals het is , zonder iPhone bartvdvenne iPhone algemeen 12 17-05-10 11:52
Bepaalde apps zoals Weer en youtube doen het niet goed Rutgerg iPhone Apps 2 13-12-08 20:48
Camera Functie en Foto Album werken niet meer ( FW 2.0 ) bdb Muziek, foto & video 3 30-09-08 23:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.