//

Review iphone 4 +foto's en video's.

Review iphone 4 +foto's en video's. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze topic is vooral bedoeld voor mensen die nu al een iphone 4 hebben en om hier de ervaringen mee te delen. Lijkt me interessant ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-07-10, 14:48
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard Review iphone 4 +foto's en video's.

Deze topic is vooral bedoeld voor mensen die nu al een iphone 4 hebben en om hier de ervaringen mee te delen.
Lijkt me interessant voor de mensen die er nog geen hebben of zitten te twijfelen en ik vond niet meteen een topic die over één en hetzelfde onderwerp gaat, het is niet leuk om alles door elkaar te moeten lezen zoals in bepaalde andere topics, ik hoop de mods mij hierin kunnen volgen en deze topic openlaten voor de mensen die een iphone 4 hebben en hier hun plus en minpunten kunnen posten en alsook foto's die ze ermee getrokken hebben enz... Dank bij voorbaat.

Ook al heb ik hier al het één en ander over gepost ga ik dit dus nu eens proberen in 1 volledige review (foto's volgen strakskes);
Here we go;

Toen ik de doos opende en de iphone eruit haalde had ik al meteen zoiets van "wauw" echt wel top. Het design is niet alleen de mooiste van alle iphones maar ook de stevigste.
Ook de zijknoppen zijn steviger en dus beter, je hebt ook echt het gevoel een iphone in je handen te hebben en daarmee bedoel ik dat je geen plastiekachtig gedoe meer hebt, het is echt zeer leuk om deze iphone in handen te nemen . De 3gs was alleen maar een beetje een gepimpte iphone tegen over de 3g maar mensen die beweren de iphone 4 een gepimpte iphone zou zijn vind ik dikke zever.

Dan steek je een microsim in en zie je ook meteen de kwaliteit beter is dan bij de 3gs, de letters zoals hier al gezegd is geweest zijn echt fijn en veel aangenamer om te lezen en zijn daardoor automatisch ook beter en makkelijker om te lezen.
De helderheid heb ik wel verhoogd omdat ik vond dit nog veel mooier en beter uitkomt maar dat moet ieder voor zich uitmaken, ik vind het nog mooier als je de helderheid dsu verhoogd .

De touchscreen zelf is toppie zoals altijd al is geweest bij de iphone, niet meteen klachten over, werkt als een trein net zoals het scrollen enz...
De iphone 4 is ook een beetje sneller dan de 3gs maar dat hangt van bepaalde factoren af en hangt soms ook van moment tot moment af.

Foto's mee trekken en filmen is duidelijk beter dan bij de 3gs, ik heb gisteren foto's getrokken en vergeleken met de 3gs en het verschil is me wel duidelijk te noemen, niet de 3gs zo'n slechte foto's ofzo afgeeft maar bij de iphone 4 is dit gewoon veel mooier en natuurlijker, het geeft toch meer nog de echte weergave aan dus ik was wel heel tevreden met het resultaat van gisteren en deze foto's zal ik straks proberen te posten hier.
Imovie die hier ook binnenkort te downloaden is zal goed van pas komen denk ik.
Ook de flitser is een heel belangrijk onderdeel bij de iphone 4 nu; ik heb gisteren voor heel wat foto's de flitser nodig gehad, had ik deze flitser niet dan zou de helft van de foto's niet oke zijn geweest en ik zou er nikske kunnen aandoen hebben.
In den donker kan je toch ook (iets) betere foto's trekken en alsook filmen dankzij de flitser, dus niet onbelangrijk.
Wat je ook het beste doet als je foto's trekt is eentje trekken met flits en eentje zonder flits omdat het ook afhangt van plaats tot plaats, de ene keer krijg je zonder flits een betere foto en de andere keer met flits je een betere hebt, dat heb ik gisteren ervaren dus ik weet wat me te doen staat .
Ik heb de foto's die ik heb getrokken gisteren ook meteen op facebook kunnen plaatsen dus ook dat was geen enkel probleem, alleen youtube ga ik vandaag of morgen nog moeten testen want ik heb al van mensen horen zeggen dat dit niet zou gaan via de iphone als je aan 720p filmt maar daar ga ik binnen xxx tal dagen kunnen op antwoorden.(het zou wel via je pc gaan).

Het leuke aan de iphone 4 tegen over de andere toestellen is deze nu mooi plat en vlak blijft liggen op de tafel, ik ergerde me er soms aan bij de 3gs deze op tafel lag, ik effekes op de homebutton duwde en deze begon te wiebelen langs links en rechts enz.... Dit vind ik althans veel beter nu die iphone 4 mooi vlak is.

Tethering hangt van provider tot provider af maar aan de vlamingen hier kan ik alvast mededelen dat dit met mobile vikings meteen gelukt was, de instellingen instellen en tethering ook aanzetten dan en klaar is kees, echt makkelijk en het werkt. Bij mobistar zie ik niks staan dus bij deze kan je ernaar fluiten, bij proximus staat het er wel maar heb ik nog niet getest dus ook dit zal voor binnenkort zijn.

De GPS; ik heb dit nog niet lang genoeg kunnen testen maar op het eerste zicht lijkt mij er geen enkel probleem; het opstarten gaat heel snel met zowel navigon als tomtom en alle andere die ik heb en ik heb geen enkele keer gps uitval gehad tot nu toe maar zoals gezegd zijnde moet ik bij deze nog wat meer tests doen maar normaal gezien is er geen enkel probleem.
Er waren wel updates een korte tijd geleden van tomtom en copilot enzo dus uiteraard is dit aangeraden de update meteen te doen.

Ik heb in mijn garage ook zitten testen samen met de 3gs ivm het signaal; langs de ene kant heb je idd terug dat wegvallend signaal als je deze in de linkerhand houd of zeg maar handpalm houd of bv je er 3 vingers ophoud, dan valt het signaal volledig weg oftewel blijf je op 2 blokjes hangen.
Anderzijds merkte ik wel op dat de iphone 4 in heel wat momenten (niet altijd) toch beter bereik heeft, het klinkt idd bizar maar dat is toch hetgeen ik ervaren heb; de iphone 4 gaat veelal toch bijna altijd 2 blokjes meer hebben dan de 3gs als je deze op ong dezelfde plaats houd (uiteraard hangt het van plaats tot plaats af he).
Waar ik nu net woon is het signaal geen 100% en de iphone 4 scoort dus qua signaal in mijn ogen beter dan de 3gs ondanks je ook wel eens dat wegvallend signaal hebt of de blokjes vermindering krijgt in de linkerhand.
Toch zeg ik erbij dat dit overroepen is natuurlijk wat dat wegvallend signaal betreft, ik houd zelden of nooit nooit zo de iphone vast zodat je dan dat wegvallend signaal krijgt, ik kom dit dus maar zelden tegen, ik moet dit echt al op de correcte manier gaan doen om dat signaal te doen minderen of te doen wegvallen. Mensen hoeven zich daar in feite niet zo'n zorgen in te maken.
Dat apple beweert dat een software dit probleem zal verhelpen is onzin natuurlijk want dit is iets hardware matig en niet software matig, mss een bumpercase zal helpen maar ik blijf de iphone gewoon gebruiken zoals ik deze altijd gebruik.

Dan hetgeen de meeste willen weten is de batterijduur; ik heb daar al wat van gepost en ik heb ondertussen nog wat meer kunnen testen en ik ben eerlijk gezegd heel tevreden over het resultaat; games spelen zal je een stuk langer kunnen doen dan met de 3gs, verwacht nu wel niet dat je 4 uren of langer zal kunnen spelen maar het verschil kan toch wel ong rond de 2u-2u30 uren liggen en das toch echt wel mooi meegenomen vind ik.(wel rekening mee houden dat er games bij zijn die meer vergen van je batterij en daardoor het kan zijn dat het verschil wat kleiner zal zijn).
Ik heb gisteren bijna een uurke her en der wat foto's getrokken en een paar keer kort gefilmd en ik was ong 25% kwijt, als je natuurlijk 30min aan één stuk door zou filmen aan 720p dan zal je normaal gezien wel meer kwijt zijn dan die 25% maar dit is niet abnormaal aangezien je aan hoge kwaliteit filmt en zoiets enorm veel vergt van je batterij.
Dus als je foto's trekt en effe kort filmt valt het goed mee maar als je echt wil gaan filmen en redelijk wat zal filmen dan raad ik toch aan om een externe batterij te kopen (maar die zijn er volgens mij nog steeds niet).
Maar het is duidelijk dat apple bij deze goed werkt heeft geleverd en er goed aan gedaan heeft om er een zwaardere batterij in te steken al wil dit niet alles zeggen natuurlijk maar ik kan nu wel zeggen het leuker is met de iphone 4 aangezien je de % minder snel ziet dalen .
Bij het filmen merk ik tot nu toe niet zoveel van dat schokkerig gedoe maar dat moet ik ook nog een beetje meer testen eerst, maar van de paar keer die ik heb gefilmd viel dat redelijk goed mee, het is ook niet makkelijk voor mij want ik ben iemand die niet echt mooi en strak kan blijven filmen, ik beweeg altijd als je begrijpt wat ik bedoel .

Van krassen op de achterkant merk ik niet meteen iets van en als er al krassen zouden zijn dan zouden ze toch al heel klein moeten zijn.
Ik steek ook nooit mijn iphone bij muntstukken of sleutels, wie dat doet die vraagt erachter vind ik.
Krassen op de voorkant heb ik nog nooit last mee gehad, bij geen enkele iphone die ik al heb gehad, ik draag er dan ook echt zorg voor en rekening houdend ik dan ook nooit geen bescherming op kleef ofzo. Hoe mensen soms krassen op het scherm krijgen zeker op de voorkant, ik denk sommige goed kunnen liegen en niet toegeven ze zelf schuldig aan zijn.

Van gele vlekken heb ik helemaal geen last mee.

De ipod werkt zoals het moet, dat blijft allemaal hetzelfde. Ik heb ook zelf sony oortjes gekocht die nog meer volume aankunnen dan de apple oortjes en ik gebruik nu vooral de sony oortjes omdat deze toch nog een beetje betere kwaliteit afgeven en ook wat luider afspelen.

Ik ben ook tevreden ik een 32gb omdat je gewoon meer vrijheid hebt, ik kwam met 16gb al niet echt meer toe dus het is een verademing voor mij om een 32gb te hebben, ik heb nu nog een 7tal gb over.

De iphone 4 kan ik wel nog gebruiken in mijn opladerdockstation of hoe je dit ook wil noemen maar doordat deze smaller is zit deze wel ietsje minder vast maar alles lukt wel en deze valt er ook niet uit. Het is een pluspunt vind ik dat de iphone 4 ook op de 3gs toestellen werkt om op te laden.
Alleen de externe batterij die ik had en waar je je iphone zo kan insteken heb ik moeten wegdoen, de iphone 4 pastte er jammer genoeg niet in.
Dus bij het één zal het gaan en bij de ander niet vanwege de veranderde vormgeving bij de iphone 4.

Ik heb ondertussen ook een slingbox solo aangeschaft en ben daar uitermate tevreden van. Waarom ik dit hier nu post is simpel: wie zo een box aanschaft die kan dan een app kopen voor de iphone; slingplayer mobile genaamd en deze kost 23,99 euro.
Ik heb de box thuis aangesloten via mijn HD digicorder van telenet en dat werkt goed tot heel goed en ik kan nu via mijn laptop of iphone naar al mijn tv zenders kijken waar en wanneer ik wil.
Gisteren getest aan de zee en ik heb zo naar mijn programma's kunnen kijken. Het enige wat helaas gebeurde was dat proximus effe wegviel en dan valt uiteraard het boeltje uit, als de gsm provider hunne data verkeer effe platvalt ofzo dan heb je pech maar ik heb een andere provider op de iphone en daardoor kon ik via de iphone verder kijken .
Hoe beter het signaal hoe beter de spraak en kwaliteit en het werkt zelfs via EDGE al zeg ik er wel bij het beste is je 4-5 blokken hebt, zo werkt dit het beste via EDGE, via 3G maakt het al wat minder uit je bv maar 2 blokjes hebt omdat de snelheid van 3G hoger is dan bij EDGE.
Op gprs mag je het wel vergeten, de snelheid van gprs is gewoon veel te laag dus daar moet je niet op rekenen.
Voor de vlamingen hier; ook de prime film zenders en noem maar op kan je via je laptop en iphone bekijken.
Wie dit ooit zou willen aanschaffen zo'n box en meer info wil over hebben mag me altijd contacteren.


Conclusie over de iphone 4: gewoon kopen, er zit een groter verschil op tussen de 3gs en dus de iphone 4 dan bv op de 3G en de 3GS.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-10, 14:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard





















Laatst gewijzigd door apotheosis; 09-07-10 om 15:12.
  #3  
Oud 09-07-10, 14:55
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Om video's in 720p te uploaden naar YouTube moet je gebruik maken van PixelPipe (gratis in de appstore). Jammer dat de iPhone 4 dit niet native kan.

Maar goed, de video's die ik heb geupload via pixelpipe zien er verdomd goed uit. Ook die met iMovie bewerkt zijn.
  #4  
Oud 09-07-10, 15:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

korte video's volgen; voorlopig lukt het me niet .

Houd er rekening mee dat de foto's hierboven de ene met flitslight is gebeurt en een andere niet en de ene foto mee ingezoomt is en de andere niet en het was ook zo het ervan afhangde hoeveel licht er soms was bij die beesten maar zoals je kan zien zijn de foto's (heel) mooi vind ik en ik ben al helemaal geen professioneel e .


Laatst gewijzigd door apotheosis; 09-07-10 om 15:32.
  #5  
Oud 09-07-10, 15:28
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard

Leuke review! Goed om te horen dat je er positief over bent!
Ik verwacht mijn iphone 4 ook met anderhalve week in huis te hebben, kan niet wachtten! Heb jij m zelf opgehaald in Frankrijk/Uk? Of laten versturen via Kennissen of Borderlinx?
  #6  
Oud 09-07-10, 15:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish Bekijk bericht
Leuke review! Goed om te horen dat je er positief over bent!
Ik verwacht mijn iphone 4 ook met anderhalve week in huis te hebben, kan niet wachtten! Heb jij m zelf opgehaald in Frankrijk/Uk? Of laten versturen via Kennissen of Borderlinx?
Ik heb de mijne gekocht via iemand die deze in frankrijk had besteld , heb er wel wat meer voor moeten betalen natuurlijk.

Op een paar minpuntjes na ben ik er heel tevreden van, de beste iphone die ik al heb gehad.
  #7  
Oud 09-07-10, 16:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Hier de 3 korte simpele video's, niks speciaals, gewoon om aan te tonen de iphone 4 toppie is om ermee te filmen in 720p.

YouTube - Beestjes in blankenberge

YouTube - Blankenbergse beestjes.

YouTube - Beestje in blankenberge


Laatst gewijzigd door apotheosis; 13-07-10 om 15:52.
  #8  
Oud 09-07-10, 21:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard














Laatst gewijzigd door apotheosis; 09-07-10 om 21:22.
  #9  
Oud 09-07-10, 22:37
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Mooie foto's Welke provider heb jij? En hoe zit het met je bereik daarmee.
  #10  
Oud 09-07-10, 23:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Mooie foto's Welke provider heb jij? En hoe zit het met je bereik daarmee.
Ik heb alle providers in belgie; mobile vikings, mobistar en proximus ;p.

3G netwerk het beste met proximus.
Mobile vikings het goedkoopst aangezien je 1GB aan data in de prijs inbegrepen hebt, niks goedkopers dan deze.
Mobistar zit tussen de 2 in ;p.

Foto's maken heeft alvast niks met je provider te maken zenne .
Alleen als je deze meteen op facebook ofzo wil zetten heb je wel data nodig.
  #11  
Oud 09-07-10, 23:15
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

haha oke maar woon in Nederland.

Nee dat snap ik zo dom ben ik ook weer niet(A)
  #12  
Oud 10-07-10, 12:10
Arjan29 Arjan29 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Haarlem, Noord Holland
Berichten: 53
Standaard

Erg mooie foto's!
Nog even geduld en die van mij is ook binnen!
  #13  
Oud 10-07-10, 16:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arjan29 Bekijk bericht
Erg mooie foto's!
Nog even geduld en die van mij is ook binnen!
Houd er wel rekening mee van wat ik heb gezegd in mijn review; het is het beste je altijd een foto met en eentje zonder flitser trekt.
De foto's die ik heb genomen waren binnen en op de ene plaats was er meer licht dan bij het andere en dat zie je wel op sommige foto's zoals bij die alligator .
Het was zo dat ik de ene keer een mooiere foto had met flits dan bv zonder en omgekeerd vanhetzelfde.

Ik ben zeer tevreden van de kwaliteit.

Hetgeen ik daarnet wel ben tege gekomen is dat ik iemand belde en deze in de rechterhand hield en mijn bereik zakte van 5blokken naar 1 blokje en de connectie verbreekte, ik denk dat ik m'n vingers net op dat plaastje heb gehouden waar dat probleem met de antenne zich bevind oftewel ligt het ook voor een stukje aan de provider hier, dat kan ook.

Voor de rest maar weinig minpunten op aan te merken aan de nieuwe iphone, ben er voor de rest zeer tevreden van, wat je toch allemaal al niet kan doen met zo'n ding .
  #14  
Oud 10-07-10, 17:23
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

vraagje voor apotheosis
Een uurtje tv zien op je iphone me zo een slingbox hoeveel data verbruikt dat

Laatst gewijzigd door kloon; 11-07-10 om 12:25.
  #15  
Oud 10-07-10, 18:12
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloon Bekijk bericht
vraagje voor apotheosis/shumike
Een uurtje tv zien op je iphone me zo een slingbox hoeveel data verbruikt dat
Is er de topic niet voor, ik stuur u een pm.
  #16  
Oud 12-07-10, 08:08
Nooby88 Nooby88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Haalem
Berichten: 52
Standaard

Vind de foto's echt super
Kan niet wachten op mijn iphone 4
  #17  
Oud 13-07-10, 15:59
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Om maar eens aan te tonen het belangrijk is je je filmpjes op een goeie site kan uploaden en dan bv op youtube kan plaatsen of deze dan hier plaatst:

Zie zelf het verschil.


YouTube - Blankenbergse beestjes.



Imageshack - file5173.mp4 - Uploaded by beerputworm


imageshack is mss goed genoeg voor foto's maar niet voor filmpjes.

pixelpipe is daarentegen een goed programmake die je gratis op de iphone kan downloaden.
  #18  
Oud 13-07-10, 16:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

ik heb vandaag een nieuwe test gedaan ivm dat wegvallend signaal; op een plaats waar het signaal zwakker is lukt het me zelfs om geen service te krijgen maar als ik op een andere plaats ga waar het signaal sterker is van de provider dan heb ik dit niet voor; dus wel heel opmerkelijk vind ik dat als het signaal van de provider die je hebt sterk is je dit minder snel zal tegen komen.
Ik heb gister op die ene plaats echt alles uit de kast gehaalt om de iphone van 5 blokjes naar 1 of zelfs geen te krijgen maar het lukte me niet, hij bleef constant aan 3 blokjes staan, ga ik naar m'n garage waar het signaal zwakker is dan lukt het me wel om het signaal fors te doen minderen of zelfs geen service te krijgen.
Het ligt dus deels een stukje aan de iphone, zonder twijfel maar het ligt ook een deel aan de sterkte van het sginaal van de provider op bepaalde plaatsen.
Verdere test volgen later als ik eens op andere plaatsen ben.
  #19  
Oud 15-07-10, 13:07
pjjvh pjjvh is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: België
Berichten: 7
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
ik heb vandaag een nieuwe test gedaan ivm dat wegvallend signaal; op een plaats waar het signaal zwakker is lukt het me zelfs om geen service te krijgen maar als ik op een andere plaats ga waar het signaal sterker is van de provider dan heb ik dit niet voor; dus wel heel opmerkelijk vind ik dat als het signaal van de provider die je hebt sterk is je dit minder snel zal tegen komen.
Ik heb gister op die ene plaats echt alles uit de kast gehaalt om de iphone van 5 blokjes naar 1 of zelfs geen te krijgen maar het lukte me niet, hij bleef constant aan 3 blokjes staan, ga ik naar m'n garage waar het signaal zwakker is dan lukt het me wel om het signaal fors te doen minderen of zelfs geen service te krijgen.
Het ligt dus deels een stukje aan de iphone, zonder twijfel maar het ligt ook een deel aan de sterkte van het sginaal van de provider op bepaalde plaatsen.
Verdere test volgen later als ik eens op andere plaatsen ben.
Persoonlijk ben ik er maar één keer in geslaagd om het signaal met de "death grip" te verminderen.Het hangt duidelijk van de signaal sterkte van de provider af.
In afwachting van de Apple pers-conferentie van morgenavond deel ik dus voorlopig de mening dat het een signaal blokjes calculatie probleem is.
  #20  
Oud 15-07-10, 13:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjjvh Bekijk bericht
Persoonlijk ben ik er maar één keer in geslaagd om het signaal met de "death grip" te verminderen.Het hangt duidelijk van de signaal sterkte van de provider af.
In afwachting van de Apple pers-conferentie van morgenavond deel ik dus voorlopig de mening dat het een signaal blokjes calculatie probleem is.
Op die zelfde plaats in m'n garage als ik gebeld word of zelf bel en ik neem op in m'n rechterhand maar wel met de vingers op dat bekende plaatsje dan heb ik ook maar 1 blokske opeens en soms valt het wel eens uit dan en moet ik opnieuw beginnen bellen.

Ik moet wel nog wat meer testen op sterkere plaatsen om te kijken of ik het daar ook voor heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone sync geen muziek/video's/apps/foto's?? mikehoofddorp iTunes 0 12-06-10 20:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:53.