//

importeren muziek iphone

importeren muziek iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hola! Onlangs installeerde ik een CD (gekocht uit de winkel!!!) die itunes niet herkende. Hij slaat ze dan gewoon onder tracknummers op, maar dat is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-10, 17:25
mylphone mylphone is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard importeren muziek iphone

Hola!
Onlangs installeerde ik een CD (gekocht uit de winkel!!!) die itunes niet herkende. Hij slaat ze dan gewoon onder tracknummers op, maar dat is dus erg irritant, want dan kan ik ze niet als 1 cd opslaan en weet ik als het vaker gebeurt, niet welke muzek het is.
Nou vroeg ik me af of jullie weten hoe je je muziekbibliotheek zelf een beetje in kan delen en evt. de namen van de nummers wijzigen??
MVG M
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek in iTunes importeren lukt opeeens niet meer andrea.christ iTunes 0 17-11-10 21:50
Windows: muziek van mijn harde schijf importeren kan geen album ilustratie mXtreme iTunes 0 05-12-09 15:05
Windows: Muziek en video's importeren via iTunes gaat niet (meer) Yash100 iTunes 2 24-08-08 18:57
Iphone importeren killerspons Koopinformatie Nederland 2 04-04-08 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.