//

Foto toevoegen aan contacten

Foto toevoegen aan contacten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ik wil graag bij al mijn contacten een foto van het desbetreffende contact, maar wanneer ik hiervoor op 'voeg foto toe' klik en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-10, 13:37
elektroshokk elektroshokk is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard Foto toevoegen aan contacten

Hoi!

Ik wil graag bij al mijn contacten een foto van het desbetreffende contact, maar wanneer ik hiervoor op 'voeg foto toe' klik en dan ter plekke een foto maak, slaat hij deze op de een of andere manier niet op. (ik klik verder op maak foto > gebruik foto) Weet iemand wat het probleem kan zijn?

(iphone 3GS)

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-10, 14:11
Rikki77 Rikki77 is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb ik ook voor. "rotterdammer53" ook (zie wat verder in het forum).
Wanneer ik de iPhone 3GS afsluit en opnieuw opstart lijkt het probleem weg.
Ook lukt het soms door eerst een willekeurige foto te gebruiken als contact foto, en die dan vervangen door een nieuwe foto te trekken.

Hoop dat Apple dit verhelp in een update...
Iemand al officieel aan Apple laten weten?
  #3  
Oud 22-08-10, 09:35
JanmetdeiPhone JanmetdeiPhone is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Dit probleem heb ik ook. Als ik vanuit contacten een foto aan het contact toe wil voegen ( maken of toevoegen uit de filmrol), dan doet hij niets, tijdens het maken van een contact verliest hij zelfs alle gegevens.

Als ik naar filmrol ga, dan naar de betreffende foto die toegevoegd moet worden, toen kon ik hem aan het contact toevoegen. Misschien werkt dit voor jullie ook.

Succes!

OS 4.0.2
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ringtone snel aan meerdere contacten toevoegen Maxwell1 Desktop-applicaties 1 21-11-10 04:24
Foto's aan contact toevoegen mislukt robenroute Muziek, foto & video 4 06-09-10 16:15
Foto toevoegen aan contacten rotterdammer53 Muziek, foto & video 1 15-08-10 14:18
Foto: GPS coordinaten toevoegen aan foto Lancia Muziek, foto & video 4 13-01-09 22:38
contacten en andere dingen toevoegen aan menu? Masterdenk iPhone algemeen 3 01-06-08 13:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:49.