//

Seeqpod geeft gebruikers toegang tot gigantische gratis muziekcollectie

Seeqpod geeft gebruikers toegang tot gigantische gratis muziekcollectie discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Seeqpod heeft zijn webinterface aangepast voor de iPhone. De dienst indexeert gratis verkrijgbare mp3-bestanden die op internet te vinden zijn en maakt ze afspeelbaar. Lees ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-10-07, 19:40
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Seeqpod geeft gebruikers toegang tot gigantische gratis muziekcollectie

Seeqpod heeft zijn webinterface aangepast voor de iPhone. De dienst indexeert gratis verkrijgbare mp3-bestanden die op internet te vinden zijn en maakt ze afspeelbaar.

Lees verder over: Seeqpod geeft gebruikers toegang tot gigantische gratis muziekcollectie

Tag: muziek
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-07, 11:01
tuctrux tuctrux is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 1
Standaard Ongelimiteerde muziek

Ik heb zelf nog geen iphone, maar op mijn zoektocht naar interessante filmpjes op youtube over de iphone. Kwam ik een dit filmpje tegen: YouTube - UNLOCKED IPHONE WITH UNLIMITED MUSIC . Deze jongen heeft ongelimiteerde muziek op zijn iphone door middel van deze website SeeqPod Music beta - Playable Search - Find. Discover. Watch. Listen. Share. (je moet dus wel een Wi-Fi verbinding hebben).
Misschien wel interessant?
  #3  
Oud 24-04-09, 23:19
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Ik heb al een halve dag problemen met seeqpod.com op mijn iPhone 3G (dTunes). Hebben meer mensen dit?.
  #4  
Oud 25-04-09, 16:18
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yash100 Bekijk bericht
Ik heb al een halve dag problemen met seeqpod.com op mijn iPhone 3G (dTunes). Hebben meer mensen dit?.
hij doet het bij mij ook niet... sinds wanneer is het probleem ontstaan? want ik kom hier pas achter dat seeqpod met de iphone werkte...

edit


***zooi:

http://mp3newswire.net/stories/9002/seeqpod_down.html
  #5  
Oud 15-06-09, 19:07
Yash100 Yash100 is offline
• iOS 6.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 114
Standaard

Is er een goed alternatief voor Seeqpod.com?. Ik heb songza.com geprobeerd, maar werkt niet erg ....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.