//

Geen/rare thumbnails in Photo app

Geen/rare thumbnails in Photo app discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen mijn iPhone 4 (inmiddels geupdate naar iOS 4.1). Nu heb ik een heel vreemd probleem. Mijn foto's die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-09-10, 22:52
[D]anny [D]anny is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 9
Standaard Geen/rare thumbnails in Photo app

Ik heb sinds een paar dagen mijn iPhone 4 (inmiddels geupdate naar iOS 4.1). Nu heb ik een heel vreemd probleem. Mijn foto's die ik gesyncd heb uit iPhoto hebben, bijna allemaal, geen of een scrambled thumbnail.

Zie bijgevoegde screenshots. Eerst zie je in "gebeurtenissen" vreemde thumbs. Als je daarna tikt op een gebeurtenis krijg je de blanco thumbs. (andere screenshot). De foto's kan ik wel gewoon op de iPhone bekijken als ik op de blanco thumbnail tik.
Ik heb deze zelfde foto's al eerder op mijn iPhone 3G gehad (iOS 4.1) zonder problemen. Deze zelfde foto's staan ook op mijn iPad. Allemaal zonder problemen.

Ik heb inmiddels al de iPhone uit en weer aangezet. Ik heb de foto's een keer verwijderd en weer terug gezet. Ik heb zelfs al een restore gedaan. Maar het probleem blijft bestaan.

Iemand een idee?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png foto1.PNG‎ (98,0 KB, 8x gelezen)
Bestandstype: png foto2.PNG‎ (32,5 KB, 2x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-10, 20:33
[D]anny [D]anny is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 9
Standaard

Niemand? Ben ik de enige met dit probleem? Ik heb inmiddels ook al een herstelactie gedaan van de thumbnail cachebestanden van iPhoto. Probleem is NIET opgelost. :-(

Hoe kan dit nu? Ik baal als een stekker. Dit drukt heel erg het "blijde" gevoel wat ik had toen ik eindelijk mijn 4 kreeg.
  #3  
Oud 24-09-10, 12:32
[D]anny [D]anny is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 9
Standaard

Iemand tips? Probleem bestaat nog steeds!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app om iphone photo app bij te werken light Jailbreak apps en thema's 1 09-05-11 22:44
iPhone rare afsluiting + rare opstart! Re3play iPhone algemeen 2 20-01-11 18:46
Windows: Kan geen photo's syncen met 3GS divided iTunes 0 04-12-09 12:54
sms en photo app Phille023 Jailbreak apps en thema's 0 13-08-08 16:06
Foto: Geen foto's in photo library, wel gemaakt Hosley Muziek, foto & video 5 04-07-08 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:51.