//

Zijn er hier mensen die serieus short films/muziek vids maken met i4?

Zijn er hier mensen die serieus short films/muziek vids maken met i4? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Het eerste weekend van oktober ga ik mijn eerste eigen videoclip schieten. Dit wilde ik eerst doen met de Canon 7D maar ik vind ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-10, 22:32
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard Zijn er hier mensen die serieus short films/muziek vids maken met i4?

Hallo!

Het eerste weekend van oktober ga ik mijn eerste eigen videoclip schieten. Dit wilde ik eerst doen met de Canon 7D maar ik vind het wel heel erg creatief en spannend om het helemaal met de iPhone 4 te doen.

Ook heb je meteen meer aantrekkingskracht van publiek om te kijken naar een muziek video gemaakt op een iPhone ipv op een DSLR.

Nu wil ik het liefst de video color graden in CS5 after effects, ben er nog niet over uit waar ik hem wil editen; op de iphone of ook in CS5.

Zijn er hier mensen die serieus short films en muziek videos zijn gaan maken met de iphone? Ik zou graag met jullie willen kletsen over tips tricks en valkuilen.

ps: mijn muziek video is een short film, dus geen dansende meiden maar een echt verhaal danwel zonder spraak maar alleen muziek als geluid.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-10, 16:10
FiXeR's schermafbeelding
FiXeR FiXeR is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 47
Talking

Ik heb wel een filmpje gemaakt met de iPhone 4 icm After Effecst van Adobe.

http://www.youtube.com/v/Jx_6SRAskP4&hd=1
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe leven de mensen die je iPhone maken? wvy Chat en geruchten 30 15-09-16 09:18
zijn er meer mensen met probleem downloaden infini? gserban Jailbreak apps en thema's 3 10-10-10 20:02
Ben jij de eerste met een 3G die zich hier meldt? Fresh Chat en geruchten 98 31-07-08 02:47
Belangrijk voor mensen die Unlocken met de nieuwe IPSF! crunch81 Archief 1 22-10-07 13:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.