//

Foto's indelen in Gebeurtenissen

Foto's indelen in Gebeurtenissen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik zou graag Foto's indelen in Gebeurtenissen Heb dit op een andere Iphone 4 gezien , ook was er een indeling voor gezichten. Nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-10, 12:25
naturel00 naturel00 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 24
Standaard Foto's indelen in Gebeurtenissen

Hallo

Ik zou graag
Foto's indelen in Gebeurtenissen
Heb dit op een andere Iphone 4 gezien , ook was er een indeling voor gezichten. Nou staat alles gewoon in 1 filmrol.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-10, 20:38
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

in iTunes kan je in het tabblad foto's zelf aangeven wat je op de iPhone wil hebben en of je de "Gebeurtenissen" en of "Albums" wil syncen.

Dit ging perfect bij tot iOS4.1, maar nu bij iOS4.2.1 worden er twee gebeurtenissen zomaar ergens tussen de andere gebeurtenissen geplaatst hoe krijg ik alle gebeurtenissen nu weer op volgorde en de meest recente gebeurtenissen bovenaan?
  #3  
Oud 15-01-11, 09:01
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
bij iOS4.2.1 worden er twee gebeurtenissen zomaar ergens tussen de andere gebeurtenissen geplaatst hoe krijg ik alle gebeurtenissen nu weer op volgorde en de meest recente gebeurtenissen bovenaan?

Gisteren zag ik het licht
In de mappen met recente foto's die niet meer chronologisch in de lijst stonden bevatten foto's met een oudere datum.
iOS 4.2.1 zet de oudste foto's bovenaan en de recente onderaan. Doordat in de bewuste mappen dus oudere foto's zitten, zet iOS 4.2.1 deze mappen dus ook meer naar boven, logisch volgens de iOS 4.2.1 redenatie, maar niet erg klant vriendelijk. iOS 4.1 hield de volgorde aan die jij in iPhoto hebt staan en dat noem ik meer klant vriendelijk.

Helaas het is dus zo, hopelijk dat deze redenatie in 4.3 weer wordt losgelaten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: gezichten, gebeurtenissen windows Guest-20191103144301 Muziek, foto & video 0 24-03-11 17:32
Foto: Foto's indelen in mappen? psychoticske Muziek, foto & video 5 26-01-11 13:55
Foto-gebeurtenissen op alfabet zetten wijnstudio iTunes 0 24-01-11 22:33
Foto: Foto's gebeurtenissen op alfabet zetten wijnstudio Muziek, foto & video 0 19-01-11 00:55
Foto: Foto's indelen in Gebeurtenissen AlterEgoist Muziek, foto & video 1 22-02-09 16:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.