//

Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel..

Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik wil de foto's van mijn Iphone 3G op mijn laptop zetten, maar het lukt mijn echt niet! Wat of hoe kan ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-10, 00:42
Ozyar Ozyar is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Ozyar
Standaard Mapje komt niet te voorschijn wanneer ik mijn Iphone op mijn laptop schakel..

Beste lezers,

Ik wil de foto's van mijn Iphone 3G op mijn laptop zetten, maar het lukt mijn echt niet! Wat of hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-10, 15:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Bizar.

Als ik bv m'n iphone aansluit aan m'n laptop dan verschijnt er zo'n kader en daar klik ik op mappen en dan zie ik altijd alles staan, op de juiste map klikken en m'n foto's komen tevoorschijn.
Of als je de kader niet ziet verschijnen zoals ik soms ook tegen kom dan ga je naar computer en dan draagbare apparaten, als je windows hebt moet je uiteraard linksonderaan op den windows bol eerst klikken en dan computer klikken en dan onderaan zie je draagbare apparaten, als je daarop blijft klikken dan moeten je foto's verschijnen.

Heb dat laatste genoemde net tegen gekomen en uitgevoerd en perfect gelukt hier, ik zie al m'n foto's staan in m'n map en kan die gewoon naar m'n pc schuiven nu .
  #3  
Oud 30-12-10, 23:46
Ozyar Ozyar is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zaandam
Berichten: 16
Stuur een bericht via MSN naar Ozyar
Standaard

Heel erg bedankt beste apotheosis!

Het is mij geluktttt,!!
  #4  
Oud 31-12-10, 01:57
clairetjeg clairetjeg is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 2
Standaard

ik heb het zelfde probleem, alleen apotheosis bij mij staan die dingen niet waar je het over had. links onderin enzo? is er nog een oplossing?
  #5  
Oud 31-12-10, 02:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door clairetjeg Bekijk bericht
ik heb het zelfde probleem, alleen apotheosis bij mij staan die dingen niet waar je het over had. links onderin enzo? is er nog een oplossing?
Vind je pc/laptop je iphone want die moet uiteraard wel je iphone hebben gevonden he .
Lukt het niet op de ene manier die ik hier heb gezegd dan moet je het op de andere nagaan.

Bij mij gebeurt het soms ook wel eens m'n laptop ofzo vervelend doet en de iphone om één of andere reden maar niet wil vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 03-04-13 00:33
pc ziet mijn iboot niet van mijn iphone 3GS dennis33 iPhone algemeen 0 23-09-10 01:00
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 18:19
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 20:06
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 10:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:47.