//

Docking stations

Docking stations discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen Kan er mij iemand vertellen of dockings type mini Zeppelin en Bose sounddock ook geluid van een app. spelen? Concreter: ik heb een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-10, 19:38
TTom TTom is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard Docking stations

Hallo allen

Kan er mij iemand vertellen of dockings type mini Zeppelin en Bose sounddock ook geluid van een app. spelen? Concreter: ik heb een app. waarmee je een heleboel radiostations kan beluisteren. Zijn deze ook te beluisteren via het dock?

En indien je 1 van de 2 bovengenoemde hebt: wat zijn je ervaringen?

Alvast bedankt om te replyen!

Gr
Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-10, 20:43
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik heb een JBL Speaker dock, en deze werkt perfect met alles, alle apps spelen gewoon geluid af. Ik heb ook een app: My DJ. Die speelt automatisch je muziek bibliotheek af in een mix, leuke app echt een aanrader, maar deze werkt perfect op mijn mooie dock! :'D
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #3  
Oud 31-12-10, 19:49
TTom TTom is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 8
Standaard

Ok, dank je.
Ik heb even rondgekeken hier en het lijkt me beter om de iPhone in een oplaaddock te plaatsen en dit aan te sluiten op een versterker (bvb deze BOSE® - COMPANION® 3 multimedia luidsprekersysteem: Overzicht).

Geeft dit betere resultaten dan bvb sounddock of zijn er problemen die ik nu niet zie?

Alvast bedankt!
  #4  
Oud 13-01-11, 14:27
frank93 frank93 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

zou iemand mij kunnen helpen met me probleem? ik heb een iphone 4 en sinds gister wil die geen muziek meer hard op afspelen of afspelen via me oortjes. hij meld dat hij dit accossoire niet kent maar er zit helemaal geen dock of iets in. dus wat is het probleem? alvast bedankt!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
KPN inlogscherm op stations marcel_k Wi-Fi 8 17-11-10 08:59
Docking station on IOS 4.1 aliasalias iPhone accessoires en onderdelen 0 04-10-10 11:47
Onbeperkt Wi-Fi via KPN (NS-stations, treinen) met xs4all AlexTemora Wi-Fi 27 20-04-09 03:13
internetten op NS stations iLucy Overige providers Nederland 8 18-04-08 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.